zaterdag 6 januari 2024

With me fanatic dancingk i just lost another mood ringk .. sstupide ssmerig sstinkend huichelend liegend kutvarkentje jessica haitsma met 5000 eur gucci tasje, 600 eur prada hakken en nog wat chanel en dolce & gabbana banana in je hol kutspulle van 2000 eur van de kippe kut rotkop moeder barbara van de griend “gekregen”, kutsspulle voor het idee van kuttenliefde --> het blijft zo'n vreselijk leeg hol opgeblazen achter lijk zwijntje ......

 "stop het maar in je hol" sprak een nuchtere dame in een 1 ster michelin restaurant te amsjterdamn over een houten stokje met aan het uiteinde een hompje gestolde bruine kristalsuiker, waarop de 20 jarige rondom zijn neus bleek weg getrokken kellner zei "het is maar een aardigheidje".... in 1980 ......

oh la la la, c'est ca ce que je pense d'élenè de france ~ suisse, je la " aime bien .. 38 plus en zeer aantrekkelijk ........

 jah, wat heb ik veel plezier in het bespotten van die belache lijke sseldsaam sstupide ssmerige protestantse katholieke kolieke islamitische joodse kutten gelovigen .... 

en al die ijdele verwaande gelovige (wie denk je wel niet dat je bent dat jij iets meer zou weten over de geschiedenis en dat er zogenaamd iets meer zou zijn tussen hemel, universum en planeet aarde) en soortgelijke kutten praatjess interesseren me geen klap, nakko, niente, nichtss, sstik maar in je gelovige, ook juridische, economische, sociologische, psychologische , bestuurskundige, you know jack shit,  kuttensstront .... 

it's now or never or ever ....... 

U can’t control an independent heart, brains, liver, body, can’t tear the one you “love” apart, so many riches, so many souls and everythingk we see that we want to possess….. 

Elene sans accents pour me faciliter de la france-suisse me plaît beaucoup, aussi de yoga, quelle madame, j’adore …. 

for somethingk different, nothingk to do with elene 😱😱 : if i had a hammer ! ........ bang, bang ! maxwell"s silver hammer came down upon her head, bang, bang, maxwell"s silver hammer made sure that she was dead ..

 

wat ken je doen, wat ken je toch doen ? tegen de tsunami van sstupiditeit en de wereld as we know it goingk down 

.."van meester Stroink ! " zei henc v. maarseveen in 1984, hoogleraar staats- en bestuursrecht, typisch vetgemesst varken met se ringbaardje, dikke kopf en dikke buik, waarop ernst ferdinandusse en ik in lachen uit barstten in een niet begreipende zaal van 400 juridische mede studenten ..... hij gaf zijn colleges tegen niet begreipende studenten waarvan hij juridisch vervuld was op het autistische af en de 4 dames om hem heen maakten multiple choice examens van een zeer bedenkelijk niveau, ik begreep weinig van staats en bestuursrecht, ook door hencie, straf en privaat (civiel) recht begreep ik nog enigszins, europees recht was via lul jan brinkhorst (laurens) ook ijdel verwaand ver van mijn huis, gat ver damme, als ik daaraan terug denk, die keurige conforme verkilde verrotte dode scheitbek van laurens jan brinkhorst en ik bewonderde die griezel toen 😱, dat zelfde heb ik mee gemaakt of ervaren met pieter winsemius (kotss symbool, ijdele verwaande nikserige koninginne huis adept volger egotripper)

 




Nu bij Millers, wel leuk, volgende keer oor dopjes mee, muziek te hard, 26 plus dames en zeer aantrekkelijk, ik maak me on moge lijk met me weirde gedans, bij drie meisjes dansen, de lelijkste stuurt me weg terwijl de leuke blondine, te klein, 1.64 centimeter, me wel erg leuk vond, bij drie andere dames, 2 zeer knappe braziliaansen, komt de dikke blonde boeren trien tegen me aan jerken .. twerken .. rije en blijft zeer onbeleefd lachend tegen me op botsen terwijl ik toch boos kijk en 1 dame met latex zwarte broek en doorschijnend zwart glitter shirt laat niets aan de verbeeldingk over, maar se is meesteres in koel afstoten en warm aantrekken en dat verlies ik altijd …. zie je, nu gaat se danse met een droppie instead of me en ik betwijfel of se droppie al kende, o, nu komt ze dichtbij mij dansen nu ik geen belangstelling meer toon, ze is wel enorm zwoel en danst schitterend, als een Spaanse Anke Sieverink en dan gaat die lelijke blonde boeren trien die zo tegen mij twerkte en op botste heel lelijk met haar danse, ziet er niet uit, elegantie op een modder schuit, vervelend die hard to get spelletjes, ken er niet meer tege en die veel te harde herrie gaat me zo tegen staan 

bussinessie assie usually 

Ratchie Strepy 










































Johnny Be Gay If You Can Be

There was an old man wh' lived over the hill
Oh, Johnny be gay
There was an old man who lived over the hill
If he ain't moved away, he's a-livin' there still
Johnny, be gay if you can be
Then Devil come up to the old man one day
Oh, Johnny be gay
Then Devil come up to the old man one day
And he says, "Your old lady I'm takin' away"
Johnny, be gay if you can be
Well, take her, please take her, with all o' my heart
Oh, Johnny be gay
Oh, yeah, you can have her, with all o' my heart
I hope to my soul that you two never part
Johnny, be gay if you can be
Then Devil he packed her up on his back
Oh, Johnny be gay
Then Devil he packed her up on his back
Straight down the hill he went, clickety-clack
Johnny, be gay if you can be
Well, ten little devils said, "Welcome to hell"
Oh, Johnny be gay
Yeah, ten little devils said, "Welcome to hell
Pa, turn up the fire, we'll sizzle her well"
Johnny, be gay if you can be
She caught four little devils, out playin' tricks
Oh, Johnny be gay
She caught four little devils, out playin' tricks
She'd bound 'em up tightly and beat 'em with sticks
Johnny, be gay if you can be
Well, six scared little devils, they run down the hall
Oh, Johnny be gay
Hmm, six little devils they run down the hall
Cryin', "Take her back, daddy, she's killin' us all"
Johnny, be gay if you can be
Oh, then Devil he flung her up on his back
Oh, Johnny be gay
Then Devil he flung her up on his back
Straight out o' hell he come, clickety-clack
Johnny, be gay if you can be
She found her ol' man layin' late in his bed
Oh, Johnny be gay
'Nd she found her ol' man layin' late in his bed
'Nd she'd picked up a butter knife, went to his head
Johnny, be gay if you can be
The old woman went whistlin' over the hill
Oh, Johnny be gay
The old woman went whistlin' over the hill
"When Devil won't have me, I wonder who will?"
Johnny, be gay if you can be
Johnny, be gay if you can be
Johnny, be gay if you can be
Vertaling bekijken
Songwriters: Traditional. Alleen voor niet-commerciële doeleinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten