donderdag 11 januari 2024

Als op "het werk" mannen continu vrouwen aanraken, dan lijkt me dat onaangenaam, veel vrouwen mogen mij op het werk aanraken, in 33 jaar tijd "werk" (30 jaar ambtenaar, 3 jaar "bedrijfsdood", 5 jaar studie~school, 13 jaar school~studie, 5 jaar baby~peuter~kleuter) hebben 4 vrouwen mij aangeraakt, tweemaal vond ik het onaangenaam .. werk is sowieso verworden tot een geformaliseerd (geritualiseerd) geestloos, liefdeloos, wezenloos, leeg, loos, doods lijkenbestaan, leugenachtig, hypocriet hiërarchisch verwaand verrot ijdel gehuichel, in ieder geval zijn teveel ambt e naren zo en de 2~3 jaar "bedrijfsleven" (dood dood bedrijfsdood), uitzendwerk en 2 jaar american express, was mogelijk nog erger .....

barbara van de griend heeft me gedurende 9 maanden of 1 jaar en 4 maanden relatie, NOOIT, geen 1 keer, spontaan aangeraakt, ik heb haar haar kinderen of andere mensen ook nooit zien aanraken, het liefdeloze, wezenloze, geestloze humorloze verwaande verrotte doodse huichelende hypocriete liegende vieze vuile domme krengetje met dat rot kippemuize koppie, gat verrrrdamme, conceited conformist coward chicken cunt 

als mensen me de hele tijd aanraken, dan word ik ook niet goed en dat is wel lastig, wanneer wel en wanneer niet, Iryna, Joyce, Kitty, Hiko, Laman, Regina enzovoorts mogen mij altijd aanraken .. mannen af en toe op een goede manier .... stinkingk swines ....


eT sal foor morge sein, sẽh .. 

iT's AUWCHFUL, don't you think iT's AUWCHFUL ! 

by Karen Voetmann .. it's a SCREAM, don't you think it's a SCREAM ! sei se ook heel feel, maar ook dat heeft me pa eruit weten te krijgen, knap en goed van hem, me pa ken ook wel wat 

Joyce van Ling .. ring ring 7 am, bring yourself to go again, cold water in the face brings you back to this AUWCHFUL place ..... 

In het centrum van Loosduinen voor de varia kunst expositie zag ik Marcellus Senstius ook weer, wat ik erg leuk vond  

OOOOH DOCTOR, DOCTOR .... DOCTOR HEMMINGTON ! Marvellous figure, by Hans Teeuwen 

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten