woensdag 10 januari 2024

Vandaag yoga met Kitty Lion cat Arambulo Made in the Fillippines, speaks dutch and english better than me plus more smart and intelligent and much better at yoga om 12.00 uur en met Hiko Chen Made in Taiwan om 18.15 uur (also more smart, intelligent, kind and beautiful yoga master than me) , allebei 10 plus qua geweldig gevoel tijdens de hele les en nog 6 knappe dames minstens gezien (vanzelfsprekend zijn Kitty en Hiko super duper knap). …………………………………………………..


Gisteren met Joyce van Ling yoga rond 18.00 uur was googol en aan het slot zei ik tegen Joyce dat het te diep en te heftig voor me was, 5 middelmatig grote mc kennai psy paddestoelen gegeten om 17.00 uur en het eerste uur was ik (half) dood en het is krankzinnig om als zombie dode yoga met mijn favoriete (yoga) dame eT (yoga) te doen, ogen dicht doen en dan mijn handen als elektrisch paars blauw hieroglyfiesch geraamte handen te zien onder andere en de beschamende gedachte dat ik Iryna misschien net zo knap als Joyce vind, wie denk ik wel niet dat ik ben met m’n lul~oordeeltje tussen zulke godinnen en waar ik me zeker zo vrij voel als met Iryna Ukraine … vandaag in de les met Hiko een zeer zeer knappe jongere look a like van Iryna Ukraine 😱😱 maar niet verder echt naar gekeken, dankzij Joyce, Kitty en Hiko ben ik in mezelf gekeerd met iets anders bezig en ook weer niet want ik heb haar wel degelijk gesien) 


Kennie SCHELIE helpie niet echie, maarrie meestal begint hé daarna oofer iets anders Hi Hi 

Ratchie 


Bij Joyce moest ik na een te serieuze dode eerste half uur na 40 minuten lachen, met Kitty en Hiko geen lachbui of proesthoest meer, wel super vrolijk, bevrijd gevoel dankzij haar 













D


Justice, peace and freedom for Palestine, Ukraine, Israël, Russia, a country at war is also inside at war is 100% true  (there is a war between evil vlad mammon putain poetin and good Russians) ...... justice, peace, freedom, equality, social solidarity, for the whole wide world 

stop evil (would be) dictators, stop conceited cackling grunting conformist coward rules, preferably their own dead shitty rules, abiding and adoring cuntss and pricks such as lydia wright, british ugliest scrooge cunt, i vomit and puke and shit upon you and the others in a negative way mentioned down below , planet earth killing pigss and chicken sshit 



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten