vrijdag 26 januari 2024

Jeeee zus menno, wat is dat goed ! Vier tot 8 maal had ik een droom met de meest geniale blog post, en dan word ik wakker en denk ik, dit is zo goed, dat onthou ik wel, nu ook weer, ik sliep rond 12.33 uur, werd dus wakker met een droom over een prachtig schilderij dat andersom heette, dus de naam was het tegenovergestelde van wat het uit drukte en toen wist ik er een werkelijk nog genialere draai aan te geven, fffffft, weg, wegk, wek ….

iT's dynamite, rolling at the roller ball, we're red, we're white, we are danish polish japanese dynamite ! The dutchies cheesies added blue and the spagetti italians added green .. 

"yeah, i must admit, the break up with iRyna left me dead, numb, cold, lookingk like somethingk that the cat brought in, but by now, 2 years later, i keep my pecker up most of the time ! i make a banana milk shake every now and then and life is good," manu verschrijver adds wisely, his face heavy with a contempt smile ...... about himself he later explained, contempt that he wasted 2 years mourningk over conceited cacklingk beauty iRyna

 

M

Haar handen zijn allesbehalve perfect en dat maakt haar tot de mooiste, minstens zo mooi als alien yellow lady in blue van Cees van Dongen, beiden nu iRyna Romanosestnuova Ukraina, Stella, Regina, Mihsa, Anna, Margalith, Silk Green Shirt, la Brunette, Joyce, Laman en ik vergeet de belangrijkste voor me zoals Wictoria Victoria 






































Geen opmerkingen:

Een reactie posten