maandag 29 januari 2024

Karen voetmann en Willy tjepkema dachten ~ denken, weten zeker, dat een man een vrouw nodig heeft .. daarmee ben ik het oneens en die gedachte, dat waanidee, zorgt voor veel slechte relaties en relatie ~ perikelen is mijn persoonlijke meningk .. moi, personèllement, je crois que c'est la vérité, mijn leraar Frans, meneer Sangeleer, zei dat ik toen drie keer ik schreef : mij, persoonlijk, ik denk dat als kakelend knorrend varkentje zoals die andere 7 miljard op deze verdoemde gedoemde aardkloot

 Stijn moest tot zijn 12e jaar zoveel schateren, dat is nu weg, zo serieus ....... dat is de invloed van teveel vrouwen, geen humor meer. Gezegend de man met een humoristische lachende vrouw. Mijn moeder kon ook zo schateren over van alles, vooral Toon Hermans en zo ..... bij Hans Teeuwen was dat over, daar kon ze niet meer om lachen, terwijl bij mij toen de lach opnieuw uitgevonden werd dankzij Hans Teeuwen, Daniel Arend en Ronald Goedemond .... en als er een grap ten koste van haar gemaakt werd, kon ze absoluut niet tegen, hoewel mijn pa dat misschien iets teveel deed, van die dingen, van die dingen. 

Vooral die klaterende lach van iRyna ....... daarom het meest verliefd op haar, haar humor, ja, dat is het, nee, het uiterlijk, nee, de combinatie, dat zo'n waanzinnig knappe dame zo'n humor heeft, onbestaanbaar. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten