zaterdag 13 januari 2024

Loopt er net een vrouw voorbij die haar hondje meneer noemt ! MENEER !? MENEEEHEEER ! MENEEEER ! Qua uiterlijk en innerlijk de mooiste en knapste dames die ik ooit gezien heb : Margalith Baruch, Stella Munninghoff (innerlijk weet ik helemaal niets van, gevoel), Anna 23 jaar health spa, Misha lion cat Slovakia, Regina van Vliet, Iryna Ukraine en net zo bijzonder zijn Joyce van Ling, Hiko Chen, Kitty Arambulo, Silk Green Shirt, Anke Sieverink, Aska Schuhholz en La Brunette onder andere ..... laat dat me nou helemaal niks kenne schele

 

en er wordt wel spastisch gedaan over een keer samen iets drinken of doen, je kunt toch ook gewoon kennis maken of een keer een dansje maken zonder dat er meteen een relatie ontstaat, laat staan bezit, maar dat laatste is de ziekste gedachte die de mensheid teistert, de ander is bezit, de wereld bestaat uit bezitten, het leven bestaat uit hebberig bezitten, terwijl je als je geboren wordt en sterft niets bezit, de mammon kanker ziekte die de wereld en zeker ook hol land, small britain en de us of a in haar moordende wurg greep heeft,

 ria witteveen had zo'n hooghartige superieure verwaande kop, waarschijnlijk omdat ze als vrouw engels gestudeerd had, oranje zwijne reet beatriksie niksie heeft een nog ergere verwaande kouwe kak madam na ss au kutkop, hoe halen ze het toch in die smerige schijtharses om zo de wereld in te keike en zich koningin kut te wanen .. in den haag zie je vooral bij de ministeries 10% van zulke poep weife rond lopen, het is vrese lijk, zeker als je leest hoe dat stinkend smerige kutvarkentje beatriksie met prins claus om ging, dat hij daar helemaal gek van werd ----> besmette kots en diarree op die varkensreet kutkop  

met iryna, margalith, regina, stella, anke, aska heb ik geen enkele reden om ze te kakken te zetten, 

met barbara van de grien(d), jessica haitsma en oranje zwijne reet beatriksie niksie heb ik daar alle reden toe en deze verwaande verrotte doodse huichelende hypocriete liegende smerige schijtweive laten je dan (kunnen ze niet zelf, ze kunnen het niet eens bedenken, de laffe valse bange mormels die ze zijn) opsluiten, verbannen en verstoten, sterf met helse pijnen in 2 jaar tijd is mijn goed bedoelde ad vies  ….. alles maar met controle, protocol, regeltjes en bewaking en beveiliging angstig en bevreesd, me bezit, me leven 😱, bezeten door bezit, verstard vast leggen for MY children and thousand years to come, meine dritte na ss au oranje schweine arsch reich 




























































I (ai getiept, not me) 



























Geen opmerkingen:

Een reactie posten