maandag 22 januari 2024

Ik doe wel lollig, maar wat sein se sielig verdrietig oneindig dom .. en waarom beleven iryna en asska aan zoiets kinderachtigs plezier als het me een nikserige onware baan aanbieden van voor 1 uur muziek liken voor 100 eur vraag ik me dan af ..... nou ja, ik vond het ook wel even leuk .... maar ook niet, dan heeft dat toch iets met verwachtingen te maken, ik verwachtte meer van Iryna en asska ? of het was een hol landse engelse begeleidster .. what do i know, ik kan het zelfs helemaal verkeerd hebben, complot paranoïa idee ....

 

een plagende Irina Rumania deed hetzelfde beter en leuker "aaaai , aaaaaaai , ai, nee, neen, menier van veenendaal ! aah, menier van veenendaal ! " riep zij dan telefonisch, erg sexy, waarvan ik in de lach schoot, ja, als het bovenstaande waar is, dan is de humor van Irina Ignat veel en veel beter dan die van asska schuhholz en Iryna Ukraine 😱🙀 !! 


Bij de Groszek Polska supermarkt hebben ze ook (fenomenaal) goede andere aparte humor en soms vermoed ik ook daar Aska invloed, maar dat geloof ik niet, dat daar een verband is, behalve dat ze Pools zijn .. 

ik hou het er voorlopig op dat het bovenstaande onjuist is en misschien wil ik het ook niet weten en ik moet niet alles willen begrijpen van Jan van Veldhoven vind ik ook een hele goede, top, een belangrijke wijsheid 


Vind het zo gaaf dat joanna aska schuhholz "piece off asska" en "peace asska" op haar nummerbord laat staan, alles wat ik bij de academie voor beeldende kunsten

 (wat walg ik van die zo niet konink lijke ijdele verwaande varkens reten beatriks niks, willy piggy en maksi cosi hebbie een 1000 jarig zorreguieta oranje na ss au hebberig bezitterig mammon protestants hervormd conceited conformist cackling catholic coward chicken pig shit cunt church reich) 

schreef wordt snel verwijderd --> id est, dat is kutkotss daar, die zogenaamde leiding, maar maarrr maaarrrr wim wieringa, frans willem erkelens en maria barnas en nicole ross hebben erop gezeten en dat is wel de top ..... de "leiding" is weer eens flut ? Ze hebben niet de politie op me af gestuurd ? 

Dat vind ik dan wel prettig en te prijzen, maar je weet eT niet, je weet eT niet, ik walg van censuur en heimelijk en stiekem van vooral die cda creeps hugo de jonge en marjolein sonnema maar hol land en de wereld stikt daarvan, het heimelijke stiekeme huichelende hypocriete en volgens mij zijn de weive krrrrrengen daarvoor nog meer verantwoordelijk dan mannen, die kotsskuttie kutkotssie






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten