woensdag 17 januari 2024

Armband weer gevonden en Eline valselijk beschuldigd, excuses !!!! Spijt me echt, maar ik kan mijn wantrouwen niet meer goed maken, komt door 2019-2020, maar dat is slachtofferig gedrag, keik mij es sielig weese waar tefeel weife in excelleren fin ik persoon lijk, het spijt me oprecht, Eline ! Maar omdat jij wist dat je goed zat wat dat betreft heb je je nooit schuldig gevoeld, zoals ik me 98% onschuldig voel ten aanzien van vals laf bang smerig schijtweif barbara grien(d) en 2 % schuldig, ze leek wel echt bang toen ik een schorpioen na deed op mijn fiets maar dat is zeker 98% haar schuld als ze me na 9 maanden of 1 jaar en 4 maanden nog zo slecht kent, dan zit er teveel fout in die kippe papegaaie ratte rot kop ......

Bijen worden als plofkippen gehouden, in het wild hebben die nobele volkeren net genoeg honing .. van de mens krijgen ze suiker en de vriendelijke biologe Peronne die nu 10 jaar bijen in het wild en door imkers gehouden bijen bestudeert zegt dat dat heel slecht is, zoals de mens met bijen omgaat, eigenlijk is honing op deze wijze een schande ....

ze hebben nu winterslaap in Schipluiden, 4 bijenvolkeren of bijenzwermen met in de zomer tot 30.000 bijen elk .. en het is dus een schande hoe de mens als goorste alles vretende en kapot makende, kapot wroetende hebberig bezitterig mammon kanker varken de wereld vernielt .. zie eens wat ze met koeien en varkens en anti biotica en hormonen doen, God Verrrdomme

.. en wat ze nu met kippen doen ..... maar klasse drie kippen en~of drie sterren beter leven is wel goed voor de kippen en de mens , dus heel soms gaan dingen goed .. dat moet veranderen in heel vaak gaan dingen goed want dat MOET wel voor het overleven van de mensheid en planeet aarde en de dieren en de planten. 

 Mensch, durf te leven .... hey, you've got to hide your love away, hey, you've got to show love ..

Ja, dat was inderdaad één groot feest, in lech en st anton am arlberg achter die dikke weife te skiën en dan "TELETUBBIES .... TELETUBBIES ! .. LALA, LALA, PO !" te roepen of zingen, die dom keikende kopf vonn lienda dieke taart (ze is echt verdriet eten vet) denn mol unter andere te sien is a joy forever .. lifetime, nee, eigen lijk wil ik dat iedereen gelukkig, vrij, gelijkwaardig, sociaal solidair zich goed voelt over zichzelf en de (naaste) omgeving, het wordt zo moeilijk gemaakt, mensen maken het zichzelf zo belachelijk moeilijk, because it"s easy, all you need is real non possessive love 



























































 als eline om die koperen energie gevende romeinse legionair armband gevraagd had, dan had ik die met plezier en liefde gegeven, nu voel ik nog meer geen liefde en plezier meer voor nuffige verwaande kwaak poep eend eline, die als 4 jarige al dingetjes weg griste in duitse winkels, ik zei daar eventjes wat van, maar dat helpt bij de lageveen tiepetjes toch nikss 





















Probably zie same beach where zie picture of Iryna Romanosestnova Ukraine was taken, 33 kilometres, 22 miles south of Barcelona, Sitges 

                                                                           🔝⬆️⬆️⬆️↖️






















My absolute favorite, cote d’or 🍫 chocola melk, niets beters 





In de Aldi verkrijgbaar, die droge mond na 1 slok is heel bijzonder, morgen nog 1 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten