zondag 14 januari 2024

He knew he was right all along .. ben blij en opgelucht dat ik die twee waardeloze kanker kut koppen van danny snoekie en jurretje kakkie wijnstra, yoga kutjess, nooit meer hoef te sien, Heer Lijk .... dat sstront tweetal hep deselfde dooie ogen als edith mammon kanker tabaklobby kutkreng sschipperss, hoop nog wel dat se sstikke in die eigen verwaande verrotte doodsse sstinkende sstront en sellufs dat ken me werkeluk niks schele, als ik ze maar nooit meer zie .....

 

geef kuttensslaafjes sielige kut crimineeltjess sscharrelaartjess danny tje ssnoekje, ssmerig le~ lijk ~~sste sstinkendsste achter lijk e muisse rrattebekkie en net zo nep laf kutte goossertje jurre tje kutje wijnsstra een trap voor dat vieze vuile griezel gelovige laffe valsse achtersste met se hypocriete huichel kippesstront kuttesschijtbekkie naar de maan, ik spreek hierbij als verschrijvende wraak engel een vloek uit waarvan ik hoop en ervoor zal bidden dat deze uit komt voor alle negatief genoemde onderstaanden, maar ik ben niet gelovig en geloof daar niet in, het is wel mijn honderdste diepste wens, dus ik ga ervan uit dat er 99 positieve wensen aan vooraf gaan ..., okee mijn tiende diepste wens en eerste nummer 1 wens ten aan zien van vlad donald assad al saud kim erdogan xi zeer waarschijnlijk ook, ik volg ze/hem niet in china, wat ik op tv zag is het daar stinkende shit, nog veel en veel erger dan hol land, amerika of small britain, trump poetin en die net zo sstinkende partnerss 

God Verdomme

al die verwaande sstinkendsste ssmerigsste kankerrrrr krrrrengen van fivoor bv dienen zo ontzettend hard in elkaar geramd, getrapt en geslagen te worden, tot binnen zes maanden de dood erop volgt, zo'n bevrijding voor planeet aarde, vieze vuile gore valsse parasitaire profiterende laffe smerige tyfuss teven ...... 

dead meat, don't bother, probeert Iryna Ukraine, het is te laat : Ik hep dus geen netflix en dus ken ik er ook niet naar keike, ken ik je wel fertelle ......... 

en geen worst, Victoria wilcocks en Aga groszek, maar ik hep wel balletjes ….

 Inside the doors are sealed to love, inside she’ll never hurt me


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten