vrijdag 19 januari 2024

en de verwoestende olie-, gas-, kolen- consumptie en productie .. bossen en alles verbranding, verstikkend plastic in de oceanen moord machine blijft voort denderen en we are all gonna die pretty soon this way, specially with donald trump and vlad poetin

 

Het is afgrijselijk om te zien en te voelen hoe narcistisch opgeblazen leeg ijdel verwaand verrot dood en verderf zaaiend mennekes kunnen worden, adolf hitler, donald trump, vlad putain poetin, robert maxwell, waarvan de dochter ook niet helemaal lekker was (prinses diana griezelde en gruwde van robert maxwell, al lang overleden, ik vond het ook een narcistische opgeblazen ijdele griezel). 

Pieter van de Griend vond ik ook een onaangenaam aanwezige narcistische figuur, maar zeker niet zo erg als bovengenoemden, toch zie ik wel dat barbara van de griend psychisch zo geschift gestoord is geraakt door zo'n pa. De dochters en de (ex) partner van vlad poetin 😱😱 van donald varkensreet trump 


ijdele verwaande verrotte hugo de jonge en marjolein sonnema horen vanwege the secrecy of a dictatorship, het stiekeme heimelijke gebroddel met sywert van der linden, het typische hypocriete huichel en lieg gedrag van de vieze vuile dooie cda krrrrengen met belasting centen van het wel werkende volk, het cda mammon fascistisch appèl, de gevangenis in voor 1 jaar en daarna verder leven met een uitkering van 1200 eur per maand, waarvoor ze goed werk doen, vuilnis ophalen en ander echt werk

HET IS ZO 100% DUIDELIJK DAT INTEELT CDA hugo de jonge en marjolein sonnema DAAR MILJOENEN ECHT BELASTING GELD van ECHT WERKENDE MENSEN, VUILNIS OPHALEN, VERHUIZEN, DE FABRIEK IN ECHT WERK, VANWEGE DAT HYPOCRIETE HUICHELENDE CORRUPTE IJDELE VERWAANDE VALSE KUTTEN LULLEN PRINS BENARD LOCKHEED GEDRAG MISDADIGERS ZIJN. 

 DOET HET OM EN DE RECHTER LIJKE MACHT IETS, NO WAY, STRAF RECHTERLIJK VERVOLGEN MOET ER GEBEUREN, VALSSE LAFFE TERING TYFUSS TEVEN 

God Verdomme 



En meteen het nieuwe echec erbij, niet meer bij yoga seads, maar eindelijk een goede uitleg erbij, er is teveel onrust ontstaan (vanwege de geruchten over mij), en vooral het met naam en toenaam noemen van de docentes op het blog met beschrijving, dus dat vind ik wel goed, ik baal verschrikkelijk, zo'n mooie inspirerende plek met goede leraren en eindelijk goede nachtrust en ik zag het weer niet aan komen, die onrechtvaardigheid en oneerlijkheid vreet natuurlijk wel aan me ...... immuun raken van het verstoten, verbannen wat vreemd en anders is .. direct moet ik nog voor me yoga naar Delft of Leiden, well, we"ll see  .. en ik had gister en vannacht weer schaterbuien en dat betekent nog steeds slecht nieuws een dag later, had me net zo verheugd op even goed worden als Iryna .. want ik word nog steeds beter .. nu die slappe laffe nikserige toneel speelzwarte gatjess nog (geen toneel speel ster s) …. up your airss …. up your arse…. up yours …. up your aura’s ...... maar ook heel mooi dat barbara van dortmondt er bijvoorbeeld bij zei dat het niet mijn gedrag in de les was, maar de onrust bij de docentes en de leerlingen ........ wel donald schijtvarken trump ... wel vlad ratte mammon kreng poetin en een goede jongen verstoten en verbannen ...... even though my love of her goes tragic, never the less another form of love goes on .. right, wrong .. i dunno .. ja, en dan kun je van het onderstaande ook weer sjegge dat het aardig is van annemieke dat er sjlecht nieuws aan komt, zij is ook een stiekeme heimelijke kut katholiek  ........ misschien een dans - school ........ misschien toch dat oorspronkelijke plan van privé met Joyce, Hiko en Kitty, jammer dat die weife figuurlijk geen balle hebben en daarom heb ik daar geen zin in ....... altijd maar laf en zwak onderdanig buigen voor het collectieve hiërachische kutten jammer en jank passief geweeklaag over het zichzelf opgelegde (mannen .. pispoep mennekes) mammon kanker gezag ----> kotss upon them .......... en als ik nu daardoor op straat zou moeten leven, af schuw lijk, af grijs e lijk 


joyce, hiko of kitty mij een keer bellen of app dan wel sms sturen, HO MAAR, nou, dan hoeft eT van mij ook niet meer kotss u ...... een app van je kunt hier bij mij les komen volgen zonder griezels jurre, tess of danny, dat zou ik zeer zeer zeer waarderen .......... en als het de bedoeling is my own way, fine with disappointed me oh ..  


.. i am takingk zie time for a number of thingks, zat were not important yesterday  .... and i still wonder where it will goooooooo ........ don't you know i'll keep growingk, although i, verschrijver, don't have time on my side , i've got words of my own, speak my mind and my soul ...... and the way iT looks now, neither does artificial intelligence, neither does aiTeT, iT's all over by 2057 .......... tijd dat die ladies get real en bij vws en bzk marjolein sonnema en hugo de jonge zo''n harde terechte trap voor die onsmakelijke huichelende hypocriete doodse zwijnereet geefe ......... die voor dat gehuichel en gelieg meer dan 200.000 eur per jaar verdienen, gouden pensioen, auto met chauffeur kotss, kotss, kotss  























Geen opmerkingen:

Een reactie posten