vrijdag 12 januari 2024

Wel is het 80% zeker dat dominante sterke mooie vrouwen meer mannen dan vrouwen als kinderen krijgen, ik denk dat ik met Sabina Cozzi geen meisjes had gehad, de eerste van Annemieke Hoogeveen, die ze heeft laten aborteren was een geniaal meisje, sorry of ach gedane zaken nemen geen keer en erom treuren is zinloos leren wijze dieren me, eline is dat bijna ook en dat maakt haar net zo mooi euh enneuh met Iryna verwacht ik ook een jongen ........ Als Iryna het als de poezen doet met een man, dan zijn het meisjes als kinderen, als je het ik weet de naam niet man op vrouw doet, missionaris, jongetjes en als zij bovenop zit~ligt dan zijn het jongetjes met 50 % zekerheid

 


Ja so ken ik eT ook, 


Rrratchie anubie 


goh, Iryna had witte nagellak, toch teveel bij mij dat mijn wens maar bewaarheid moest worden, de pretentie ........ nou ja, mezelf ook niet zo weg cijferen/zetten, maar 58 en 38 jaar en een super powerrr supreme witch en ikkie pikkie, hm, ik was ook teveel de paljas aan het spelen, nou ja, als dat haar niet aan staat, dan it looks like it wasn't meant to be ..... en volgens mij vond ze het wel interessant en in het begin leuk, mijn kus op haar wang van when i kiss the teacher, toen was ze wel een ijspegel, you're goingk too fast and i don't think i really like a clown, i want a real man, not you, dezelfde overwegingk van asska schuhholz 


 Iryna had in Barcelona de mooiste lange wit gelakte nagels, zag er top de la top uit en die had ze ook nog in Den haag, la haye, of misschien woont ze in Amsterdam, nee, als ze dagelijks camomilla thee drinkt in het Hiltonzzzz, dan woont ze toch zeer waarschijnlijk in Den Haag, misschien ambassadrice, ze spreekt spaans en wat spreken ze in Andorra, waar ze ook gewoond heeft, Frans of Spaans ? Op de dominicaanse republiek hadden ze het beter met Spaanse bezetters dan Haïti (hetzelfde eiland) met Franse bezetters.......

Witte nagellak en de mooiste relatief lange nagels past bij Iryna, ooooh, jezis chraist wat een wereld wide web wijf is me dat toch, als ik aan haar denk dan explodeer ik bijna  


Misschien heb je al weleens gehoord van de red nail theory. Deze theorie beweert dat vrouwen die rode nagellak dragen, meer aandacht krijgen van mannen. Maar ook witte nagels, roze of paarse nagels en lichtblauwe nagels blijken een betekenis te hebben. 

Witte nagellak

Ben je single? Dan zou witte nagellak jouw kleur zijn. Deze nagellak ziet er niet alleen chic uit, maar laat dus ook zien dat je vrijgezel bent. Met deze nagels laat je zien dat je op zoek bent naar iemand voor een relatie of om gewoon plezier mee te hebben. 

Lees ook: Deze kleur nagellak past het beste bij je sterrenbeeld

Roze of paarse nagellak

Ben je aan het daten met iemand? Dan passen de kleuren roze en paars het beste op jouw nagels. Dit betekent dat je niet helemaal single bent, maar ook niet bezet bent. Toch laat je wel merken dat je openstaat voor flirten, al heb je er geen verdere bedoelingen bij. 

Lichtblauwe nagels

Natuurlijk is er dan ook nog een specifieke kleur die laat zien dat je een relatie hebt. Dat doe je door je nagels een lichtblauwe kleur te geven. Hiermee geef je aan dat je bezet bent en dat niemand anders een kans bij jou krijgt. De reden waarom lichtblauwe nagels horen bij een relatie komt van het idee dat wanneer je aan een (mannelijke) partner vraagt welke kleur je moet kiezen voor je nagels, ze bijna altijd blauw zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten