zondag 7 januari 2024

Je ken me wat, religie rotzooi, op het moment dat de hersens geen activiteit meer vertonen ben je morsdood, dan is de wereld voorbij (en komt ook niet terug via reïncarnatie of ander slap gelul ~ gekut) ......... van 0 tot 2 jaar plus 9 maanden in de buik van mijn ma herinner ik me niks van (geboorte misschien via nachtmerries), maar dat hoeft ook niet, van slapen herinner je je ook niets op een enkele maal een droom na, de hersens leven nog, daarom ook is de dood geen laatste slaapje, de hersens zijn niet meer actief, geen enkel (elektrisch) prikje, gevoel, gedachte meer ........ HOE LANG DUURT DE WERELD ? 1 (MENSEN)LEVEN LANG IS DE WAARHEID .. EN VERDER IS ER NIETS, VOOR JE GEBOORTE NIETS, NA JE STERVEN NIETS, ZO IS eT

 en wat ik nu interessant vind is dat ik nu gauw 8 maal meegemaakt heb dat als ik of eline iets gedachteloos zegt, dat dat het meest interessante kan zijn, terwijl ik vond dat klaske de jonge als ik bij haar was continu gedachteloos zat te tokken, zonder dat er ooit een zinnig woord uit kwam, ken ik je wel fertelle .. en ook dat al die stomme rituelen van kist in de grond en uitvaart, dat hoeft allemaal niet, ja, de (verdrietige sullige) na bestaanden, maar voor de dode is er helemaal niks meer en dat valt niet te bewijzen, ik weet dat het waar is omdat dat ook voor mijn geboorte zo was







Geen opmerkingen:

Een reactie posten