donderdag 18 januari 2024

Is Rudy boos ? Ja, Rudy is boos. Is Rudy debiel ? Ja, Rudy is debiel. Is Rudy een dikke domme dwerg ? Ja, Rudy is een dikke domme dwerg.

 Is verschrijver boos ? Ja, verschrijver is boos. Is verschrijver debiel ? Ja, verschrijver is debiel. Is verschrijver een verwaande verwende domme dunne lange lul ? Ja, verschrijver is een verwaande verwende domme dunne lange lul. 


Toen Eline 8 of 10 jaar was, gaf ze me een verhaal van 1 bladzijde te lezen, ik kon er geen touw aan vast knopen en vond eline een nog vreemder vager dom eendje dan ik toch al vond. Toen ze het luid snaterend uit haar hoofd declameerde begreep ik het nog steeds niet maar overtuigde ze wel, ze begreep haar eigen verhaal en vertelde dat trots, vond ik knap van haar. 


Goh, volgens mij grotendeels dankzij Barbara Klarenbeek geslapen van 23.00 uur tot 6.50 en 50 minuten was ik wakker, dus 7 uur diepe echte slaap, ook dat voelt voor het eerst sinds maanden weer ouderwets goed en ik ga nog slapen tot zeker 9 uur dus dat worden 9 uur slaap, mooi !                             So i did, so i did. En ook verder zeer in mijn element en in mijn nopjes. Op naar het volgende échèc, eesjek. Ongelooflijk maar slecht. 

Ooooh, tjezis, telkens wanneer ik aan Iryna denk, a melt down, ze is waanzinnig knap EN zo leuk en grappig en (leuk gemeen) lief en lijkt echt op een blonde zwarte magica, zelfs haar haar .. maar nog steeds geen orgasme, niet van haar gevoeld en zelf niet, het is (net) te hoog gegrepen allemaal (vond, vind ik ook van Nicole Ross, Regina van Vliet (terwijl ik daar zelf een orgasme mee had en vier orgasmes, 1 lange en 1 van 3 korte, van voelde ! kennie schelie) en Stella Munninghoff (heftigste diepste orgasme ooit van gevoeld .... en van Stella denk ik soms dat zij ook wiet probeert-probeerde en of truffels en daarvan over haar nek ging, dat laatste is waaschijnlijk projectie) ..... en Joyce van Ling was weer iets helemaal nieuws en anders, bijna alsof ik een nieuwe vorm van relatie met haar had (heb ?), zou best eens met haar uit willen zonder dat er sex van komt, maar ze mag me wel overal aanraken .... of haar zien dansen .... ) .. bij yoga seads ook allemaal stukken, de ene dame nog knapper dan de andere, ik zit nu teveel in mezelf en vind dat zeer plezierig (goed slapen is zo top ! dank barbara !! ) maar van de docentes en sommige mede leerlingen (leerlingen, ze zijn al zo goed ?) ook diep onder de indruk. 

Gotta good reason, for takin' the easy way out, now. She was a day tripper, one way ticket, yeah, it took me so long to find out and i found out, 

day tripper, the beatles, https://www.youtube.com/watch?v=AYZlME0mQB8


Mmmmmmm, zoals deze klinkt, eerst denk ik, nee, niet weer dat, maar dan toch hvob .... en na 3 of 4 nummers denk ik, toch al zeker vier keer gehoord, ik wil nieuwe muziek entdecken ..... 

https://www.youtube.com/watch?v=cUNiuUuZZTQ




Deze begint goed, ga ik waarschijnlijk helemaal naar luisteren, ja, ik luister, ja, ik luister 

https://www.youtube.com/watch?v=3NdOLyA9X0U


niet geweldig, wel interessant, mooi om ook andere muziek te luisteren dan "mijn" play list, zo ontdek je 

https://www.youtube.com/watch?v=UN03YMHBj0Y





An astronaut's boot left an impression on the moon during the Apollo 11 mission. - NASA/JSC

An astronaut's boot left an impression on the moon during the Apollo 11 mission. - NASA/JSC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten