dinsdag 30 januari 2024

Bio .. logisch .. opblaasbare werklamp .. ik neem van mijn levensdagen geen ouwe weife meer op me wagen, ken ik je wel fertelle .. De verwaande verwende domme varkentjes van oranje na ss au van het bezit en eigen dom onrecht, waar ze net zoals donald trump en vlad poetin totaal geen recht op hebben en het stupide stompzinnige daarin gelovige volk .. a wise doctor once wrote .. gesu el gristu .. u are zie night, i am zie day, u are zie instrument i long to play, to get her we are strong, we can't go wrong .. heee ho heee ho, waarom kreige we nou niks cadeau, het leven is een cadeautje volgens catootje lünemann ~ schlüter, me dooie oma, nou, mooie cadeautjes benne me dat .. se had zelfs een wimpel en vlag in geel en lichtblauw op haar grafkist liggen op die begraafplaats aan de amstel waarop dat stond "het leven is een cadeautje catootje", moest ze weer naast herman schlüter liggen die haar suikerloze slagroom zo niet lekker vond dat hij er een rode kop van boosheid van kreeg, toen ik daar wat van zei als 8 jarige .. JA, CO ! WAARRRRUM MACHTS DU KEIN ZUCKER SSUIKER DURCH DIE ZAHNE, SSLAG ROOM, VERRDORRIE, ik eet nu al zeker 30 jaar suikerloze slagroom !! nou, nou, zei co met knipperende bange oogjens, net zoals oranje zwijne reetie beatriksie niksie schweine arsch sie en kippetje barbie van de griend ie hi hi hi

De oor verdovende sjtilte van het universjum .. maakt de zon veel lawaai ? Moet toch haast wel, zo'n kolossale energie centrale, op aarde en de maan niet hoorbaar .. dat venus door broeikasgas heter is dan mercurius, mercurius staat veel dichter bij de zon dan venus ..

Amsjterdam isj poep op je sjtoep .. en hoeperdepoep sjat op de sjtoep .. het nifoo sjtijgt aansjienlijk

Puffie, puffie, wee ie, wee ie, nietie luchtigie ooferie doenie, soonie helie baby doorrie soonie kleinie gatie, issie vrese lijkie, issie vrese lijkie, ennie dannie krijgie ookie noggie baby vladie poetinie willy beatriksie trumpie, blij dattie ikkie mannie bennie, Ratchie AnuBie 

.. Nooit een vrouwelijke fietsenmaker gezien en volgens niemand minder dan Maarten ‘t Hart zijn fietsenmakers de aardigste mensen .. laffe bange valse verwaande verongelijkte verrotte domme smerige stinkkutten en lulsmoezen voor meer dan 65% 

.. entropie is dat als tandpasta uit de tube is, je die niet meer terug in de tube ken kreige, een onomkeerbaar proces …. als een proces van entropie eenmaal op gang komt van dark matter energy or gas flowingk into somethingk, dan is dat niet meer te stoppen ..

.. zou een dolfijn of octopus weten dat er zo’n oneindig groot universum bestaat naast die voor hen oneindig grote en diepe oceaan ? Zouden er 2 miljard jaar geleden misschien wezens op aarde zijn geweest die wel al het universum kenden en onderzochten, vanuit een oceaan die mogelijk over de hele planeet aarde .. of mars .. lag ?

ten somersaults he"ll undertake on solid ground .. 

eventually .. eventually ! accordingk to manuel sufferingk from basil fawlty towers john cleese, that's why he called his pet rat "basil" .... 


All i said was we are bigger than Rod (stewart), not god, accordingk to John Lennon, after the crowd, the people became angry with him because he said that, and John continued, i think god is a pretentious prat

 Pretentious, moi ? 

"soms weet ik niet meer waarom ik lach," zei ik tegen heintje stobbelaar toen we 10 minuten schaterend aan de fondue zaten waar Mark zijn humorloze domme zogenaamd zeer intelligente vriendin "van buijtenen" in Bergen, Noord Holland uitgenodigd had, jeeezis wat een sneue stupide humorloze tut was me dat, soals se ook sat te keike de hele tijd, zo sneu suf, 1979 of 1980, Afke, de moeder van hein, woedend op ons in de keuken, Hein keek me wel meewarig aan, toen ik zei dat ik daarover lachte maar vooral omdat hein daar zo over moest lachen en dat ik soms niet meer wist waarom ik lachen moest, lachen om het lachen, hij is echt niet goed snik, die menno ...... joop, vader, en mark, ook zeer intelligent, wis- en natuurkunde 9 omdat je niet zomaar een 10 gaf, keken vreemd glimlachend naar ons, joop zei, laat ze nou, die jongens, als ze lol hebben .. 

.. zus van basje bedrijfsdode van buijtenen, ook zo'n droogklootje, waarmee ik nog op "europese scholen" zomervakantie was in Ierland, was dat nou daarna, ja, of bijna tegelijk, soms is het toeval of het lot bijzonder .. dat ik pas na de "relatie" met barbie van de griend me herinnerde dat ik ruim 4 uur les over angst had gehad van haar narcistische meest aanwezige pa pieter in 1987 en toen  begreep waarom barbie zo'n geschifte codependent laffe bange valse narciste is met een ontwijkende persoonlijkheids stoornis plus negatief ijdel autisme, kotsie, kotsie, i paid a far too heavy price for dead sick meat, se, barbara, keek steeds meer net so sielig sip als die van buijtenen, Mark zei, na een relatie van 8 tot 9 maanden met die van buijtenen, blij dat het over was en achteraf wel leuk dat jullie so aan het lachen waren, we keken met de familie naar André van Duin en iedereen af en toe lachen, sei sat daar maar sip sneu te keike .... ik had dus precies, exactly, dezelfde ervaringk met barbara van de griend kutkotss

https://m.youtube.com/watch?v=jyxjyIWzlmk&list=RDMM&index=3




ben die belachelijke hoeveelheid van meer dan 12.000 foto's en meer dan 300 video's tot de helft aan het reduceren, ook omdat de opslag op mijn iphone vol zit en daardoor zag ik dat ik rond 28 oktober 4 tot 5 uur yoga-pilates met iRyna Ukraine heb gedaan, 3 maanden geleden, die heeft wel een indruk gemaakt, sjeg, o ja, hep sje wel ozewiezewoozewaaze woze voze indrukkie gemakie issie allessie noggie in die hakie ? 

@@

het onderscheid intelligent niet intelligent ~ beta ~ alfa ~ gamma was en is zeer ernstig en de moord op alles en niets, elk onderscheid in vrijheid, gelijkwaardigheid en sociale solidariteit is zeer ernstig en moord

https://www.yahoo.com/news/something-fishy-happening-milky-ways-204339582.html


fascinerend, omdat we als zonnestelsel in de milky way zitten is het moeilijk om de rotatiesnelheid van sterren in onze melkweg te meten, nu dat wel lijkt te lukken blijken sommige aannames onjuist en we kunnen geen overzicht van ons melkwegstelsel krijgen omdat we daar niet uit kunnen vliegen, de voyager 1 en 2 zijn net "buiten" ons zonnestelsel en pas over 80.000 jaar zullen ze in de buurt van de dichtst bijzijnde ster op 4 lichtjaar komen ....... tenzij een levende venus en aarde planeet in onze melkweg of in de andromeda nevel het wel lukt om sneller dan lichtsnelheid te "ontsnappen" of informatie te verzenden .... contact maken .... "ons"  vinden ....... nagenoeg onmogelijk en dan zo'n primitieve hebberige bezitterige verwaande verrotte domme domme domme mensheid met een achterlijk geloofje zich ook nog narcistisch gedragen, kijk nou toch eens naar dat opblaasvarken trump.....    

goh, cameron diaz (vind haar knap, niks voor mij, ik zie haar zoals ze in de film vanilla sky speelde terwijl ze een goed mens schijnt te zijn, iRyna is 1000 keer knapper of zo) is 1.74 meter en heeft sinds 2015 een duurzame relatie met benji madden van 1.68 meter, blijf ik toch vreemd vinden, een langere vrouw met een kleinere man, maarrrrrrr roald dahl schreef dat vrouwen dol waren of zijn op dwergen, als ze 1 maal voor de charmes van zo'n klein manneke gevallen waren ...... volgens mij weet roald dahl er meer vanaf dan ik, waarom schrijf ik dit nou, omdat cameron knap is en ze me aan een veel knappere (en sterkere en stoerdere en langere) iRyna doet denken .... en zonder relatie is prima, ik wil toch echt het liefste een relatie met een dame tussen 1.70 en 1.86 meter ........ aska is 1.66 meter en met haar had ik graag een relatie gewild, als ze ongetrouwd was geweest, anke sieverink is 1.74 en met haar had ik net zo graag een relatie gehad, als ze niet een gelukkige relatie had gehad .... they all abandon me, well, i'm not blue, cause everybody left and u 

als ik het onderstaande lees, dan kan trump (juridisch) nooit meer president worden ? het komt dan vooral op de "supreme court" aan, maar ook verder, de business gaat failliet of niet goed van dat ijdele hebberige bezitterige verwaande verrotte dood en verderf stupide smerige zwijn, de rrrrrreet van een varken, net zoals oranje beatriks niks en dr zoontje piggy willy .. wat is die pieter van vollenhoven en ze misse lijk e zoontje benard een waardeloze ssmerige mammon kanker lege holle corps bal, een minerva koor kloot varken uit leiden kutkotss .... of ben ik nou gek ? Nee, ik ben niet gek, de waarheid verteller eindigde ~ eindigt vaak aan het kruis, in ieder geval in dictatoriale smerige schijtweive landen, zoals Navalny in Rusland en teveel anderen .... is in nederland op een andere manier het smerige schijtwijf edith beatriks schippers oranje na ss au hebzuchtig bezitterig mammon kanker varken kut kreng aan de macht ? Als ik zie wat er vooral sinds 2018 met mij gebeurd is, dan is dat juist. En die lafste conform volgende hypocriete huichelende liegende nuffige moralistische kippe-, eende-, varkens-kutten reetjess 

https://www.yahoo.com/news/trump-legal-news-brief-trump-attorney-quickly-backs-down-after-e-jean-carroll-lawyer-threatens-her-with-sanctions-204120635.html









Geen opmerkingen:

Een reactie posten