zondag 7 januari 2024

Hee, Laman Gosomorova is opeens verdwenen, Joyce, Laman, Regina, Iryna, zou ik allemaal dolgraag een date en wellicht op termijn een relatie mee willen, met 1 godin is al heftig genoeg voor me (volgens mij heeft Joyce subtiel aangegeven dat ze dat niet wil, de onzekerheid is ook prima, net zoals zekerheid daarover, ze blijft voor mij 10plus) ....... Die dame van de foto is toch Iryna Ukraine, toen ze nog in Barcelona woonde~leefde, wow, maar ik verwacht nu haar nooit meer te zien ...... en zelfs als ik haar zie, dan denk ik niet dat er een relatie van komt, met 66% zekerheid ......... Joyce van Ling gaat uit van het idee “if you love somebody, set them free” en voor mij is ze “whenever i am with you, i feel so free", daarom ben ik dol op haar .. dat gevoel van whenever i am with you, i feel so free had ik ook met onder andere Regina, Indra, Kinga, Lauren Patterson, Mahsa de eerste 4 of 5 yoga lessen en mogelijk het meeste bij Iryna Ukraine

 

























 ………. van eline (hoogeveen echt niet de stinkende kutkotss) lagepeen, de domme duck a fuck, word ik ook asexueel, die hypocriete huichelende moralistische nuffige laffe huilerige slappe lippen verwaande verrotte doodzieke eende kut bek waar alleen maar eende sstront, eendepoep, eendekak uit ken komme, hoe minder ik die zie, des te beter










Geen opmerkingen:

Een reactie posten