zondag 28 januari 2024

Uitleg over de na volgende opmerkingen volgt verderop op dit blog, know what i mean .... Goh en dat “baasje bezit” buurmannetje vertelde me ook dat Strepy zo die drie angstig gakkende ganzen, de drie iRyna’s ๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€weg jaagde ….. Heeeeee, wacht eens even, Strepy zou best eens daar bij de buurvrouw en ~man met 3 honden en 6 poezen vaak kunnen zijn, want we zijn 10 keer samen naar buiten gewandeld 's avonds (en overdag ook toch eens een keer, iig op de camping liep ze met Mutsy en Blacky (now Barry, livingk in the Bijlmer) zo eens een keer 5 kilometer met me mee, Strepy liep drie keer voor me poten, sjodat ik bijna sjtruikelde sjtom kuikenstje, sjou sje dat exjspres gedaan hebben ? want de drie keer daarna deed ze dat niet meer) want van die 10 keer in 2023 dat we samen naar buiten gingen (30 keer) liep ze 3 keer ruim 5 kilometer mee, maar de andere keren achter langs dat ze wel bij dat huis komkommer kon komen .... ๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€ ik denk dat Sjakie poesie dochter sie liefie van Strepy (filmpjes van vallende Sjakie verderop) echt ontvoerd is ๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€0๐Ÿ™€ paniek ๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€

 


Laat maar vvd ss verwaand verrot dom verwend verstard doods ssielig slachtoffer ssmerig sschijtweif simon silver snik sink sshit, ik weet soms dingen wel al vooraf, ai, ai ,ai, als dat maar goed gaat, meestal weet ik niets vooraf, of, wat isseuh erreuh aan deuh handeuh ? 









































































Wat een raar en sjtom sjchaaksjpellettsje isj dit aan het worre, er fallt geen touwtsje aan vasjt te knope, blij dat Marc Ouwerkerk en misschien Sjaqib piep piep deed de muis tegen de olifant die sjich weeseloos maaar weesjeloos ๐Ÿ™€๐Ÿ™€ sjchrok en Paco en sjo, de techneuten daar beter in sjijn, want ik kwam sjonet mijn droomfrau tegen bij de Grosjzek sjupermarkt .....

....maar sje wasj wel te jong, tensjij sjij sjegt dat sje dat geen bezwaar vindt, dan wil ik graag een date met haar ๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป

 .... en ik ben de afgelopen 6 jaar wel 20 tot 50 droom fraue tegen gekomen, karin lijkt me ook echt leuk .. en Victoria was de enige die ik nog zag van de 2018-2020 tijd .. en Caroline en Jasmine van Jasmine Palace, de chinees ! Waar je ook lekker thai eet ! 

oh en dat “baasje bezit” buurmannetje vertelde me ook dat Strepy zo die drie angstig gakkende ganzen, drie iRyna’s ๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€ weg jaagde ….. 

Heeeeee, wacht eens even, Strepy zou best eens daar bij die buurfrau vaak kunnen zijn, want we zijn 10 keer samen naar buiten gewandeld 's avonds want van de 10 keer samen naar buiten in de nacht of avond liep ze 3 keer ruim 5 kilometer mee, maar de andere keren achter langs dat ze wel bij dat huis komkommer kon komen ๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€ ik denk dat Sjakie echt ontvoerd is ๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€paniek ๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€


Geen opmerkingen:

Een reactie posten