zondag 7 januari 2024

Goh, RATCHET ANUBIS HAD MIJN ZIEL OVERGENOMEN EN MUSTY YIN YANG NIET, of dat weet ik zelfs niet zeker, musty wilde bij me blijven en ratchet anubis wilde (gelijk opgaand met mij !!!!) meer ontdekken van de wereld en nederland !!! Hij likte daarna net zo lief en gretig aan de achterkant van het hoofd van de man met bruine baard, een mooie man met zeer knappe vriendin bovendien op de foto die hij naar het opvang huis gestuurd had en dit is een 100% waarheid, goh die arme clanky, niet genoeg water en dan met pijn sterven, alleen maar door zo diep daarin op te gaan kan ik het david en zijn vriendin en mijn vader vergeten .. zwartje zielsverwant katertje van 4 maanden achter laten bij het huis, mijn eerste zielsverwant, daarom krabde ze ook zo aan de voet van hein van 6/7 jaar dat hij au au gillend op de bank sprong, zwartje, nero, is toen bij Piet Zegers terecht gekomen maar we wilden elkaar niet meer kennen, zwartje en ik...... ........en que inviertes tos latidos : waarin je je hartslag investeert ........

 

 het lijkt me nu dat yoga ook een hiërarchische kutkerk ken sein

 ........ my practise is very fluid, one flow .. areuh you euh frommeuh theu stricteuh yoga method as in India ? I heard from jurre that if you stand on the shadow of a maestro, yoga teacher, you are dismissed .. No no i am easy going, you’ll find it interesting this fluid flow.

 Within one minute : Menno, stay with us, i am the boss .. i’m outta here, this is not for me. Are you sure ? Yes. Good, you follow your heart. Yes, you are a wise man, happy new year to you all …….

 geen yoga lessen meer bij danny snoek (op zijn verzoek ! en ik wil nu denken dat hij dat heeft gevraagd omdat ik teveel aandacht krijg van die schitterende dames in zijn les, maar dat is niet zo, er speelt iets anders waar ik nu niet en waarschijnlijk nooit de vinger achter zal krijgen, je moet niet alles willen begrijpen, zei Jan van Velthoven zeer terecht), marsha broeke (vind haar echt van de valse liefde ..... en zelfs valse liefheid, ik ben blij dat ze niet mijn moeder, vriendin of zus is) ) , simon rowe (british rabbit, het calls himself boss, he is a rabbit hole for alice in wonderland) en irene lahde die tegen andere docenten vertelt dat ik cote d’or chocola eet tijdens de les (om mijn lach en hoestbuien te onderdrukken), helaas betekent dat ook elene de suisse niet meer zien, allah, ken mij eT schele, ken me werkelijk niks schele met de top van de top yoga bij inner embassy en ik ben en blijf gelovige mutss irene lahde altijd dankbaar, reken maarrie vannie yessie .... en over een maand of twee weken misschien weer well, van irene leer en ervaar ik teveel goeds om dat te missen, bij die andere genoemden heb ik dat gevoel niet (meer)

 































Geen opmerkingen:

Een reactie posten