vrijdag 19 januari 2024

Maar oppassen voor een zoveelste schijn schijt charme offensief van de vvd, de valse verwaande doodzieken, waardoor ze weer 4 jaar mogen regeren en de boel verder vernielen ..... vind mark rutte en de vvd afgelopen week goed bezig, spreidingswet en mark rutte tegen netanyahu, top, doe zo voort, ga zo door .. Volgens de schilderes 👩‍🎨 zie je in het onderstaande een hoopvolle man met een bloemetje in het licht maar hij krijgt haar niet .. en ze lachte er (een beetje gemeen ?) naar mij bij en in het andere schilderij kun je een olifant zien die trompettert en wil drinken of een tank met rupsbanden met een drie dimensionaal ijs landschap en België in reliëf, erg mooi, schitterend vind ik, die tank ook gekocht, dacht even dat het 1 van de cyberspace van Frans Willem Erkelens was, maar het is anders en nu ik met 66% zekerheid met de bescheiden vriendelijke schilderes gesproken heb, WoW

 


















































Die dame in het rood verkleurt !! 25 eur voor een 100.000 eur schilderij !!!! 






















































Marc Ouwerkerk vertelde over zijn fiets fongers, het aankoopbewijs van 1950 hieronder, de rolls royce onder de fietsen, alleen de allerbeste materialen en het allerbeste staal met een heel klein stuur omdat je de fongers met je lichaam stuurt en fietst, net de Harley, de tenways en de kalkhoff riep ik enthousiast …. En ik heb net de nieuwe breaker geprobeerd, WoW, wow, wOw, WOW, een compleet andere geweldige ervaring, alleen als ik op de kalkhoff, de tenways en de Harley even aan zet, dan fiets ik zo 32 km per uur, bij het 5 minuten proberen op de breaker haalde ik maximaal 28 kilometer per uur, maar wat een fantastische zit en gevoel, als ik 10.000 eur zou hebben, meteen de 50 km per uur versie kopen voor 3000 eur zou ik doen en dan rouleren met vrienden-kennissen 

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten