vrijdag 12 januari 2024

maar verder ken ik iedereen inner embassy en alle andere yoga sportscholen waar ik was (behalve lydia myyoga ---> my conceited conformist scrooge rules huge gas consumption world destroying cackling chicken cunt wright very wrong my possession prison yoga) dubbel en dwars aanbevelen, jammer van die liegende ijdele verwaande verrotte doodzieke klein zielige ex crimineeltjes die in ruil voor met leugens en roddelen een goede jongen weg sturen een kuttencluppie mogen runnen en dat sein echt wel top de top cluppies, als je het (? sport ervaring, inzicht, kennis ?) daar niet vindt, dan vindt je het nerregeus , dat wordt se somaar gegund door iclaudia ........

 

en het goede bij deze ellende is dat het me nu ruim 10 keer overkomen is, door leugens, valsheid en roddels weg gestuurd te worden door zo'n ex crimineel die dat in opdracht doet .. dat het mij bijna niks meer doet, 1 keihard GODVERRRRDOMME en zo vreselijk balen van Joyce, Kitty en Hiko niet meer zien en geen yoga les meer van ze .. ik denk dat ik in ieder geval 2 van ze komende 2 maanden voor yoga les benader, privé of liever in een groep, bijvoorbeeld via Eline contact met ze opnemen, Kinga volgt het instagram account van Joyce van Ling, nou als ik 1 keer per week liefst in groep yoga mag doen met Joyce van Ling en met Kitty, Hiko en Kinga, Wow WOW WoW wOw WOW WOW WHOW WOHOW







Geen opmerkingen:

Een reactie posten