woensdag 10 januari 2024

Let’s get the hell out of here .. too many times since 2018 i wish I could .. 1 Pool van twee Polen 🇵🇱 of een andere nationaliteit haalde in 1 ruk, alsof ze de cijfer code kenden, mijn slot van mijn mooie Harley, net toen ik naar buiten stapte bij Groszek supermarkt, waar ook mijn bosch fiets computertje gestolen was, maar die Saqib me daarna geschonken heeft, ik nog even hard schelden van hierrrrrr met mijn slot, maar ze liepen heel snel weg en met twee, toch nog er achteraan gefietst en toen hadden ze het slot weg gemoffeld en was er 1 verdwenen en de ander zei “you crazy”, ook al zelf de misdadiger zijn en dan mij beschuldigen "you crazy", net zoals al die valse verwaande doodse mietjes, gat verrrr damme, huichelende hypocriete schijnheilige miezerige viezige krrengetjes als barbie van de griend en tess 🐷💩🤮 of lydia wright --> very very wrong --> ssmerig sschijtweif, kippekutteregeltjess tot in de verstarde dood in die lelijke schrieperige scrooge 65 plus jarige rotte schijtkut kippe bwok bwok tok tok tok toooook britissh sstinking ssmelly chicken cackling cunt sshit head kop ..

 

.. Hoewel ik inmiddels tegen fossiele brandstof en het teveel aan auto’s ben, als Iryna Romanostenova Ukraine zo in de auto zou zitten, of, veel beter, achter het stuur en dat ik naast haar mag zitten, yes, het is small britain dus zit het stuur rechts en zit onderstaande dame achter het stuur, alleen is Iryna oneindig knap 





































Linda de mol is net zoals beatriksie niksie oranje zwijne reet, ook beiden qua uiterlijk en hol lands wel varen dikte, teveel patat en andere vettigheid tegen dat sielige verdriet omdat ze verworden is tot een nuffige moralistische zwart wit egoïstische egocentrische verwaande verwende domme verstarde verrotte dood en verderf zaaiende rechtse mammon kanker trol, net zoals al die johnnies de mol 






























































Geen opmerkingen:

Een reactie posten