woensdag 31 januari 2024

Neeeeee, jij zet dat accentje zo op de è, waardoor het heh lijkt, DAT STAAT ER NU ! en je bedoelt hé en veel beter is het natuurlijk om hee te schreife, snob slachtofferige sielige huichel boerentrien en daarom bijt ik je in je lelijke neus

 Menno tegen annemieke in 2010, waarop 10 jarige david, die niets van die gruwelijke misdaad wist, mij in me ballen sloeg 


Een loeiharde muilpeer voor dat verrotte hypocriete huichelende viezige miezerige smerige schijtbekkie van ijdele verwaande vervloekt domme autistische codependent narcistische van eerst pieter van de griend en die vvd kut moeder (van der valkie ? kuttiekotssie) van haar en vervolgens elke man omdat ze zo geschift gestoord was gaan denken dat het altijd zo ging, relaties man~vrouw, vervolgens een rare bezitterige vent in Voorburg, maar barbie grienie huilie huilie wilde dat ook, toen driftkikkertje narcist kutventje tim haitsma die niet tegen dat geld hebbende tyfus kut krengetje barbie van de griend in durfde te gaan en vervolgens lange vvd jan, directeur bij de onderzoeksraad voor de veiligheid met pieter van vollenhoven als voorzitter, waaraan ze volgens lange lul jan die 100.000 eur plus baan als rechter te danken had, waarop ze zich op se hondjes dominant door hem, haar lelijke getrouwde opa, liet naaien .... toen menno, maar er gebeurden vreemde dingen, hij reageerde soms anders op dat gore manipulerende sielige slachtoffer kankerkreng, dus toen maar terug naar jan, heeee, menno toont toch weer interesse, hoe kan dat nou en trouwens ook weer niet, hij blijft me beledigen op zijn blog en nu kan ik hem terug pakken met me lelijkste smerigste rottende kut kippekop, dat is mijn voorstelling en verbeelding, zo is het leven nou 1maal, ik ben slaafs meester slappe lieg kut, dat is mijn trieste sielige slachtoffer kutte leventje .. en toen bleek wie het smerigste schijtweif is dat ik ooit zal tegen komen en codependent narciste nu van liegende verwaande verrotte domme ijdele hebberige bezitterige zwijnereet jessica haitsma 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮, ik schreef het eerder : kippe ratte muise rot koppie bahbahra van de griend is terminaal doodziek in dr rottende schijtkop zoals uit haar vieze bruin grijze verrookte tandjes blijkt,  

9 maanden gevangenis en 1 jaar olanzapine injecties die me versuften en sloopten, 

you, barbara van de griend, 23-10-1964, amsterdam, are dead meat ..... en martha neeter braaksma en die andere tyfus tering krrrrengen verdienen ook zo'n harde trap voor die smerigste schijtreet dat deze op de plek komt van die kippe kakel KUT kop, zodat duidelijk wordt waar al die domste ijdele verwaande rechtse moralistische nuffige kutschijt praatjes vandaan komen, het is niet te geloven wat een ijdele verwaande verrotte dood en verderf miezerige viezige doodsse hebberige bezitterige verstarde liegende huichelende hypocriete slappe laffe valse mammon kankerkrengetjes 

👽☠️🧟‍♂️🧟‍♀️🧟👽


Geen opmerkingen:

Een reactie posten