zondag 21 januari 2024

Wasted all these words on these pathetic cuntss, i'd rather be alone and be left alone than to have anythingk to do with that pig ~ duck ~ chicken shit .. ik zie de zon, al schijnt ze niet, ik zing en fluit en jubel het uit en zing het hoogste lied, pfwiet, pfwiet, pfwieriet .. die barbie van de grien(d), zwijnerrrreet jessica en ander kuttegespuis sinds begin zomer niet meer gezien maar zelfs als ik ze zie, dan zie ik ze niet meer, ines fotze kotze thomas schwencke straat de haag catholic conceited cackling conformist coward cunt nog 1 maal gezien eind zomer bij de bosjes van pex zonder haar echt te zien, de stupide sexloze smakeloze kutmutss .... Wat een geluk dat ik een stukje van de wereld ben en de bloemen en de vogels en de dingen ken. Als ik aan een dom leeg hebberig bezitterig lelijk zwijntje denk, dan denk ik aan jessica haitsma, donald trump en piggy willy en moeder beatriksie niksie oranje na ss au, vooral ook dat uiterlijk, die varkenskutkop, niet aan iryna romanosestnuova ukraine ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten