maandag 29 januari 2024

Nee, wat ken mei dat nou schele, et ken me gewoon niks schele .. wel acht ik beweese dat "mense" die een dubbele voornaam gebruike of gekrege hebbe net effe iets faaker verwaand uitschot zijn, idem dito met een dubbele achternaam, kenne se niks aan doen, se gedrage sich geschift verwaand ken ik je wel fertelle, conceited scum ..

 foor mei geen mandarijntjes meer, te weinig rendement, (bloed)sinaasappelen mag ik gaarne in huis hale .. 

Waarom, waarom, maakte het lot van mij een sterfelijke pinguïn in de kou, die af en toe opgeslokt wordt door een walrus, zeehond of misschien een ijsbeer ? 























Vandaag een wietloze en psy truffel loze dag, morgen zeer heftig verse psy ~ paddestoelen en niet zo'n klein beetje ook, ben er zelfs wat bang voor, van, ik begin met 6-8 paddestoelen en als ik me niet te beroerd voel, dan neem ik er daarna nog wat meer, of ik bewaar ze voor 1 februari en verder (de 31ste januari wordt ook een wietloze en psy-truffel-paddestoelloze dag ken ik jullie wel fertelle) 


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten