zondag 21 januari 2024

Bah, wat walg ik nu van Iryna Ukraine 🤮🤮 , een vervelend verwaand dom stompzinnig leeg ijdel kil nest, maar zeker niet dat ik daardoor een hekel heb aan (Iryna) Ukraine, of dat ik haar haat, integendeel ! Ik heb het meeste hekel aan vlad poetin .. en dat zo'n smerig schijtzwijn als donald trump weer president zou kunnen worden en mogelijk wordt zegt alles .. en die partners en dochters daarvan .. de wereld van de mensen sterft 2057 en het is heel erg dat ze daarbij 80% en meer, misschien wel al het leven op aarde, mede uit roeien, een temperatuur stijging van meer dan 8 graden wordt meer dan 100 graden en dat overleeft het huidige leven op planeet aarde niet ..

 

Wat worden er veel stupide domme films gemaakt (the boy II en what lies beneath) en nog meer stupide domme johnny de smerige schijt mol tv .... en wat vinden die kutten zichzelf onterecht vaak interessant 🧐🤮🐖💩

Ik zal nooit een relatie krijgen met verwaande verwende domme kut Iryna romanestnova Ukraine en ik voel me door haar en daardoor voor een tweede maal bevrijd .. en ik zal haar nooit meer echt zien en dat voelt ook al bevrijdend aan, net zoals ik negatief genoemde ondergeschikten nooit meer zal zien waar ik oneindig veel meer walgingk en weerzin tegen voel 

ik ben een man van weinig woorden, ook iryna ukraine vind ik een verwaande verwende niet interessante posh kut, zoals bijna alle weife is ze een kotsskut en ook voortkomende uit kutkotss, zoals wij allen, dus verwacht ik binnen 4 tot 8 weken een relatie te beginnen, de afgelopen 44 jaar ging het tenminste altijd zo, als ik in die stemming was, dan kreeg ik een (hopelijk goede langdurige beter dan de vorige 4 langere relaties) relatie, NIET met verkilde ijdele kouwe kak prat Iryna, hopelijk Polska Victoria Wilcock or some lady like goddess in that league

ook omdat solo me nu het beste bevalt, ik ben compromisloos geworden en dan ben ik op me best, dus relatie of geen relatie de komende 8 weken, ik ben nu op me best en eT wordt nog steeds beter 

only the worst is good enough for me and good enough is so much more than the new perfect (de 4 langere belangrijkste relaties waren met astrid, barbara kippenkutkotss rotkop, annemieke en sabina, ik vergeet mieke, zwijnereet schizo babette en klaske, weliswaar kort, 3 tot 6 maanden relatie, sommige relaties voelen veel en veel langer, 2 maanden klaske is 1 jaar relatie qua aan te horen gekakel)  



  1. “du schafft es” (German) in English is

    You can do iT












Geen opmerkingen:

Een reactie posten