woensdag 24 januari 2024

Wat een wezenloze geestloze liefdeloze mutssen .. alleen maar de vorm, het uiterlijk, nul inhoud, ziedaar de ss, de smerige schijtweife, beatriks niks met een pruik op dr varkenss rrrreet kutkop .... Kijk, het enige wat echt telt in het leven, is dat je haar goed sjit .. en daar hebben knappe kaal koppen een groot voordeel .. se hep ook soon liegende verwaande domste zwijnereet, zwijneromp en varkenss kut kopf, die jessica haitsma en dan die moeder van dr, barbie grien(d), zo'n verschrompeld kippe muise-ratte lijk bleek bekkie met dito rotte tandjes en autistisch lelijk dom, niet te filmen, gat ver damme

 och, och, och, die zelf voldaan heid van die kouwe kak kut kotss weive .. zich zelf ver heer lijkende krengen zoals beatrix schweine arsch oranje na ss au en edith mammon kanker kreng rot in an existingk real hell schippers .. gak, gak, ik heb totaal en compleet afschijt genomen van iryna ukraine, wonderlijk is dat toch (hoewel zij meteen afscheid van mij genomen had ! misschien komt het daardoor !), terwijl ik wel heel graag met Stella, Silk Green Shirt, Regina !!, la Brunette, Laman, Jacintha, Victoria en so foorts een date sou willen, ook niet met nicole ross zeg ik nu stoer, als ze aan zou bellen, dan meteen danseuh, nicole ross is niet verwaand, terwijl ze wel het talent en het uiterlijk heeft (om verwaand arrogant te sjein .... en ze is verrot onbeschoft, om te kotse) .. En als iryna aan zou bellen ? Nee, ik ben vies van dr, net zoals ik vies ben van eline, david en stijn .... hoe pig willy aleksie en beatriksie niksie en donald trump en jessica haitsma (vooruit een redelijk knap dom vadsig vetgemesst varken) toch op zwijntjes lijken is remarkable 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten