zondag 14 januari 2024

Cause i am free to write and think what i like, what is holding you back, conceited vain rotten self indulgent lies ..... Kunst, yoga, schilderijen, muziek, lectuur, electra glide bikes, Joyce van Ling, Hiko Chen, Kitty Arambulo, Iryna, Regina, Mahsa, Indra, Misha, Anna, Victoria, Stella, Silk Green Shirt, la Brunette, Catherine en zo voorts, op tv een goede film of daarvoor "friends" zijn mijn grootste troost sinds maart~april 2022, toen ik mei~juni 2023 van Cees van Dongen the yellow lady in blue, Ukraine Iryna slavic deity kocht

 De goorsste ssmerigsste valsse laffe misdadigers waarmee ik gesproken heb, diese scheisse gehört im knast, zijn edith mammon kanker kreng schippers, barbara van de kippekotskut griend, martha neeter sschijt zwijnereet  braaksma, danny politie sielig stupide schijtvarkentje van mariahoeve, het domste kippekutkreng, een gepromoveerde psychologe bij fivoor bv, wil die naam niet lezen of horen of zien kotss en dat andere rrrratte tuig bij de starf straf recht keten krrrrengen van “justitie “, als ik het voor het zeggen zou hebben : 20 meppen op die retekutkop, flink hard, wakker worden doen ze toch niet meer, en 2 jaar gevangenis tussen de daar aanwezige echte misdadigers en bewakers die terecht die valse bange laffe weive vernederen, wie denken die stinkend smerige sschijtweive wel niet dat ze zijn , de verwaande verwende verrotte dood en verderf zaaiende kippen en varkens kutten sstront, 

en ik heb met zeker 80 gevangenen gesprekken gehad, waaronder drie moordenaars, die dat zo weer zouden doen, vanwege vergaande verrotheid van de vermoorde, de hiervoor negatief en alle andere hieronder negatief genoemden horen meer in de gevangenis dan die ruim 80 gevangenen die ik gesproken heb ......

 Death is not the greatest loss (far from it, it’s a release), the greatest löss is what dies within us, while we are still alive 

by Iryna romanosestnuova Ukraine


Never underestimate the investment you make in yourself,... “Unknown”

https://m.youtube.com/watch?v=2ehBEblN_Mk&list=RDGMEMYH9CUrFO7CfLJpaD7UR85w&index=6


Als zo'n griezel als jurre kutvarken wijnstra of danny rattepoep snoek binnen 40 centimeter van mij zou komen, dan zou ik, vooral ook als vrouw, gillend weg rennen en dolblij zijn dat ik die creeps nooit meer hoef te sien .. ik sou nu die stem en adem binnen 50 centimeter niet meer verdragen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten