maandag 15 januari 2024

Annie weet raad : in zulke gevallen is een multi vitamine tablet het beste --> david was 2 keer 1 dag behoorlijk ziek geweest voor 1 jaar, toen gaf ik hem dagelijks een kinder multi vitamine tablet van trekpleister, niet duur, nooit ziek meer ........ als volwassene helpt het nog steeds plus bij een wat ziekig gevoel extra vitamine c met zink en magnesium, of een goudgele kiwi ...... bij de dunne bananen en desnoods norit blokjes, preventief zijn bananen in Marokko en Egypte ook zeer goed tegen de vloek van de Farao (diarree met koorts) en dat kan behoorlijk heftig zijn ken ik je wel fertelle terwijl annemieke nergens last van had lag ik daar in een soukh met 40 graden koorts op mijn voormalig (1980 !!!!! wat je toen allemaal daar zag bij die riffen, nemo in het kwadraat) favoriete snorkel spot, sharm el sheikh

 salica sylicium of het beste bekend als kiezelzuur bij scheer wondjes, want nu begint mijn hals toch te gloeien met licht rode uitslag, dus toch weer voorzichtig, kwestbare mannen .. ridders van de tafel 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten