woensdag 10 januari 2024

De macht en weldaad van het elkaar op een goede manier (aan)raken, ik ben verliefd op Hiko Chen, Joyce van Ling en Kitty lion cat Arambulo omdat ze me top (aan)raken en vriendelijk in positie zetten, jurre wijnstra deed dat wat hardhandiger voor mijn gevoel ook uitstekend ......... they worked far too much for the redundancy of touch, en daar baal ik van, ik zei tegen een blondine bij de max health sport rond 2014 of so dat Danny Snoek handtastelijk was en dat werd door haar met grote roddel ogen bevestigd, maar dat is juist zo goed ..... hij maakte er soms wel verkeerde opmerkingen bij, vond preutse moralistische boerekutkop menno, van what would your husband say if he would see us now, ik vind het nog steeds randje op 1 of andere manier ...... aanraken is zo belangrijk, dan voel je iemand pas echt goed aan, maar wel goed prettig (met mutual consent) aanraken, niet dwingend dominant ......

 

 ja, wat gek dat ik geen orgasme met Stella heb gehad ! dat ik zelf geen orgasme had van ines thomas sschwenke straat 14 pis en poep in dat auschwitz gar kein witz voortuintje preutse frigide katholieke kut kots (oei, daar kwam wel de knapste 16 jarige Anna indian german power native uit, minstens viermaal knapper en beter en trotser en sexueler dan die rottende ma van dr !!) is compleet begrijpelijk want ik heb haar, ines', twee flut luchtbelletjes orgasme gevoeld, totaal geen sex in dat lange lijf van dr met dr bolle tieten als een barbie pop waarvoor ze zich schaamt en waardoor ze preutss frigide is en iedereen daarmee en daardoor vermoeit met dat conceited coward catholic conformist chicken cunt cackling


https://www.youtube.com/watch?v=XbAM2_6jKY0&t=16s


Geen opmerkingen:

Een reactie posten