zondag 21 januari 2024

met dr hilton en camomilla tea kuttekots drek --> Pathetic cuntss .. de verkeerde castrerende sstinkend ssmerige slappe laffe kuttensstront bevolkt planeet aarde .. en er dringt niks door tot die stomste kutten .. Getting more happy every day, no paralysis by analysis, on zie contrary .. jammer dat geen vrouw ooit een wraak engel~duivel was en is versus vlad poetin, donald trump en adolf hitler .. Omdat je er een beetje leuk uit ziet, omdat je mannen daarom en daarmee kunt manipuleren denken dat je een godin of koningin op deze wereld bent, je bent 🤮🤮🤮🤮

 ook daarom nooit meer joyce, kitty, hiko, stella en so .... en ik ben se zeer, zeer dankbaar !!!! .. Regina van Vliet is ook een uitzondering, haar zou ik heel graag willen zien en yoga mee willen doen of een date mee willen, weet niet waarom, van haar 4 schitterende orgasmes gevoeld en zelf een orgasme mee gehad, maar zij heeft ook nooit contact met me opgenomen dus van haar kant uit wil zij ook niet (net zoals stella, misha en iryna niet, want voor 60 % is boven- en ondergenoemde frustratie daaruit te verklaren, hitler ging daarom zoveel miljoenen mensen vermoorden ~gustav klimt wel en ik varkentje onderdeurtje adolfje sshitlertje niet ~, ik niet, ik zal ze "gewoon" nooit meer zien), tant pis, wat voelt dat goed, want ik ken die weife ferders niet meer luchte of sien ken ik je wel fertelle, maar ik sta zeer open voor Viktoria, Wictoria bogini Polska of een soortgelijke real lady goddess als Sabina Cozzi .. en solo zie, voel, proef, merk, ruik en hoor ik het meeste en ben ik voorlopig het gelukkigste, dat is de bass basis .. het is balen dat deze twee top dames met wel veel liefde in zich, voldoende voor 2, meestal wel een soul mate voor hun 28ste gevonden hebben, de rest is mja, zoals hierboven en hieronder beschreven, ccccccuntss en of verwaand verrot doods of verwend verstard dom of van alles wat daarvan .... i write death as a release is the eighth wave

Geen opmerkingen:

Een reactie posten