dinsdag 30 januari 2024

nijntje, fies klein konijntje

 strepy 

gog, vrolijk, het enorm leuke katertje van Eline, had een jong bloedend klein konijntje in zijn bek waarmee hij wild deed na een week afwezigheid, KIJKDUIN vakantiepark, april~mei 2012, waar zijn moeder poes Clanky en ik met verbijstering en bewondering naar keken, maar de doodstraf voor de natuur vind ik toch veel te ernstig, maar ik heb hem dat toch niet aangedaan ? Toen Vrolijk 1 jaar oud was stierf hij door een halsbandje, hij stikte, kreeg een hartstilstand daardoor, Verdomme, zoals ik al zei, veel te confronterend, dit alles 

Ik heb 12 niet grote Mexicana psy paddestoelen op met water rond half 12 uur (11.40 uur) en vermoed dat ik komende 2 uur 1000 doden sterf om daarna 8 uur een walhalla mee te maken, we zullen zien…. ja, om 12 uur al aan het rillen en trillen van de kou en duizelig, terwijl ik het daarvoor warm had en me erg goed voelde. 😰 😣 OEF, eT IS WEER HEFTIG, kan niet eens douchen en moet gaan liggen. 

12.18 uur OW WAT IS HET WEER ERG 😱😱 HANDEN VOOR ME HARSES EN IK ZIE GERAAMTEVINGERS, KOTSEN KOTSEN KOTSEN (MAAR NIET ECHT) VAN MIJN HANDEN DIT TE ZIEN TYPEN  ZO AF SCHUW LIJK en moeilijk adem halen en alles is zo onwerkelijk onecht, dat ik op deze planeet deze wereld met die vieze typende handen zit, gat ver damme en al die troep in dit appartement, 

KOTSEN neee, het is net okee, en ik weet dat ik het anders wel leuk en mooi vind maar wat is deze ervaring erg en heftig vooral als ik mijn ogen dicht doe en dat moet ik af en toe want ik verdraag het niet meer om dat alles te zien, voelen en horen ...... ik kan zelfs nog naar de badkamer lopen om daar het licht uit te doen want daar kon ik ook al niet tegen, 

IK WIL DIT DUS NOOIT MET EEN EVENTUELE PARTNER DOEN NOOIT NOOIT NOOIT 

niet vanwege gevaar, maar omdat ik mezelf en haar dan niet verdraag en omdat ik nu bijna lig te kronkelen van ongenoegen en diep zuchtend in mijn bed, man, wat is dit zwaar en raar en vies 

EN RILLEN EN KOUD ! 

12.32 uur heb ik het ergste gehad ? hoop het wel ..... het is nu schitterend als ik mijn ogen dicht doe, de mooiste paars groen wit (ramen) blauwe kunst in zwart , ja het ergste is over ! Jippie ! Ik kan over een kwartier douchen, denk ik nu, misschien een half uur om bij te komen van de doorstane emoties want het is zo heftig, dat kun je je als niet gebruiker helaas niet voor stellen, psy truffels uit de koelkast, een half pakje, komt in de buurt, maar dit is zoveel intenser en dieper, o wooooooooooooooooooo oneindig wow 

nog steeds wil ik het afgelopen uur en de komende twee uur nooit een partner daarbij hebben en ben ik blij dat strepy er niet is .. volgens mij wist ze het , het zijn zulke bijzondere dieren ........ dieren zijn zoveel meer dan mensen kotssssss oooooo die afschuwelijke cda dwerg karbonkel natuur en dieren vernielende en mishandelende henk bleker .. ik denk nu zelfs, die moet dood 

tjezis, de schitterendste kunst als ik mijn ogen dicht doe en zoiets denk 

en om 12.46 uur toch weer even een leven en doods gevoel 

en 12.50 uur weer 1 

als barbara van de griend zo doodziek terminaal wil zijn moet ze dat zelf weten .... henk bleker, maxime vervloekt kreng verhagen, jp balkenende --> de wereld is better off without these cuntss en dat geldt dus nog 1000 keer meer voor vlad putain poetin en daonald trump 





omdat ze, strepy, sjakie, diva zelf goed zijn voelen ze slechtheid niet meer aan ? ik denk nu als strepy de poes of diva de hond ? 

voor mij zijn mexicana paddestoelen heilig net zoals de natuur, zonder negatief genoemden pigshit cuntss

Die weeën (bijna ziekelijke orgasmes) blijven tot 13.08 uur komen, het wordt steeds beter en prettiger en ik zie de natuur nu als een schitterend kunts kunstwerk met teveel vieze zieke mennekes zoals greet wilders daarin, geloof dat zelfs yesilgoz goed zou kunnen zijn, als ze zelf ook maar wil en overtuigd raakt van het goede en mooie van de natuur en zelfs de mens, niet ijdel, verwaand, bezitterig en hebzuchtig en alles vast denken te kunnen leggen in alle initiatief en creativiteit moordende regeltjes en foute economische aannames en modellen, maar streven naar vrijheid, gelijkwaardigheid, sociale solidariteit voor allen, ook de dieren en de planten voor een mooie en betere mensdiervriendelijke planeet aarde  

inner embassy yoga heeft me ongevraagd 75 eur terug betaald aan membership terwijl ik daar voor oneindig veel meer dan 1000 eur aan waarde heb gekregen, inner embassy en yogaseads zijn allerhoogste klasse (myyoga van lydia cackling conformist coward chicken my rules and law and order  abidingk scrooge cunt bleift sssshit, ik heb een enorme hekel aan dat krrrreng en zou geen minuut in haar buurt willen zijn 🤮🤮). 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten