maandag 22 januari 2024

Er dringt niets door tot die verwaande verrotte domme kutten .... er wil ook niets doordringen tot die verwende verstarde doodse kutten, struisvogelpolitiek, je domme achter lijke kutkop in het zand steken .... Love and hate are the deepest emotions and the huge seventh wave (in surfing mythology the seventh wave is the largest) .. and then there is the never endingk eighth wave, death, nothingk, complete nothingkness, everythingk and nothingk is over, there is absolutely nothing after you die, perhaps you left a memory as an artist, child, father or mother, dictator, murderer, within 10.000 years that will all be gone and zie way thingks are lookingk now, everythingk will be over for humans by 2057

 

De afgelopen week regelmatig 1,2 tot 1,5 gram wiet gegeten (door mijn eten gebakken) en 0,3 gram psy~truffels, wow, wow, wow blijft het, een orgasme van 6 tot 10 uur plus dankzij Barbara Klarenbeek sinds 4 nachten weer 8 uur slaap en de meest schitterende yoga ervaringen dankzij Joyce van Ling, numero uno per me, Hiko Chen, sometimes numero due e piu importante, nummer 2 is soms belangrijker (of tweede worden, voetbal 1974 duitsland en 1978 argentinië en Joop Zoetemelk) en Kitty lion cat Arambulo (nummer 2) en Irene Lahde ook nog en Darja Tjoe yoga plus Adela en Joy von Winkelmann extremely talented en zo voorts ! Daarvoor zat ik op 0,5 gram wiet per dag en soms geen psy~truffels, meestal rond de 0,3 gram.

En die verse mc kennai psy paddestoelen waren ook weer helemaal te wow. Binnen 5 dagen nog veel meer ! Vandaag een dag zonder, zeg ik nu, om 11.01 uur, maar soms wijzigt mijn policy gedurende de dag, ook de mooiste vrijheid. 

Ik wens niets meer .. misschien een mooie, liefst de mooiste, relatie het komende jaar, ook zonder ben ik vooral gelukkig en de rest ken me niks schele .. ik zie teveel op tegen solliciteren, ook daarvan wil ik een feestje maken en daarvoor zorg je ook zelf .... 

you're so self satisfied, i don't need you, i say love and hate, yin and yang, is the seventh wave and death (no more yin yang, no life as a complement) is the eighth never endingk nothingkness wave. 























Geen opmerkingen:

Een reactie posten