woensdag 24 januari 2024

Nou, ik heb het al oover die en die buren gehat, maarrrr nu heb ik ook een buurman, jah, als hij buiten kommt, dan (stille zachte fluisterende bange stem) loopt hij zo gebukt in elkaar doodsbang door de straat, ich musse sagen daar schriek iek toch wel fan, menno oooh vervelend voor je ja, ja zei Inez fotze kotze beeldschone Anna en net zo knappe zoon toen, jah, jah, hij is zooo gebogen met een angstig hooft en hij is 1 meter 20, 1 messer zwanzig en toen keek ze bedenkelend wijs en stil voor zich uit naar de duinen, omdat ik er zo serieus op in ging en zoals zij het vertelde met die roddel toon en zo tijdens ons tweede echte gesprek rolde ik die avond 1 minuut over de grond van het schateren, ik vergeef inez thomas schwencke helemaal, wow, wat een vrouw (maar helaas is die andere waarheid toch ook echt wel enigszins waar, wat frigide preuts en problemen met haar barbie maten, wat raar nu toch, dan snap ik vrouwen echt niet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten