woensdag 10 januari 2024

Claudia hoeft “beauté” niet, Jurre Wijnstra, mede manager van 1 van de beste yoga scholen ~ studio's van Nederland, inner embassy, misschien …… LEEF SOBER .. OBER ! jacobse & van es ......... meer de goede menselijke kant, minder de slechte zakelijke kant zou de moordende “overheid” sieren groet ...... Marcus Aurelius groet ‘s ochtends de dingen


















 Beste heer Nederlof, 

In overleg met raadsvrouw Joyce van Ling bevestig ik mijn aanwezigheid niet, alles wat ik over de roddel, laster en leugens te zeggen en te schrijven heb staat uitgebreid hieronder vermeld en daar heb ik (weinig tot) niets aan toe te voegen, behalve dat ik een zeer onaangenaam beeld krijg hoe helemaal niets (4 filmpjes van 30 seconden maken van een 4 uur durend luidruchtig overleg op de gang van ATR, ik heb nog steeds de indruk dat het een toneelspel was, die in goed overleg verwijderd zijn en mijn belofte dat ik ze niet zou gebruiken) opgeblazen worden tot "een zaak" met allemaal formele toeters en bellen die weer zovele ambtenaren aan het zovele onnodige werk houden.
 Er is door bange, laffe, bezitterige en daardoor valse "mensen" een ziekelijke moralistische beveiliging en bewakings industrie in het leven geroepen, die wel weer veel mensen een baantje bezorgt, maar die een zeer negatieve uitwerking heeft op vrijheid, gelijkwaardigheid, sociale solidariteit, creativiteit en anders en uniek zijn, zo noodzakelijk om de wereld te redden. 
Ik vind het een schande hoe er met goede integere mensen om gegaan wordt. Morgen zal ik er dus niet zijn.  
Met vriendelijke groet,    menno 
Van: Nederlof, mr. E. (Edwin) <E.Nederlof@minezk.nl>Verzonden: woensdag 10 januari 2024 08:37Aan: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>CC: Dogterom, M.G.J. (Thijs) <m.g.j.dogterom1@minezk.nl>Onderwerp: RE: onderzoeken meldingen en toerekenbaarheid
 

Beste heer Van Veenendaal,

 

Kunt mij uw aanwezigheid morgen 11 januari om 13u nog bevestigen?

 

In dit gesprek zullen Thijs Dogterom u de nodige toelichting geven. U had reeds een korte inhoudelijke reactie aan de heer Van Zijp en een aantal andere geadresseerden gestuurd (bijlage). In het onderzoek krijgt u alle gelegenheid om uw standpunten/visie te geven.

 

Ik verneem het graag.

 

Vrg. Edwin Nederlof

 

 

------------------------------------------------------------------

mr. E. (Edwin) Nederlof

Sr.  Veiligheidsadviseur Ministerie van EZK  & Ministerie van LNV

 

M 06 2941 4982E e.nederlof@minezk.nl

 

Ministerie van Economische Zaken en Klimaat | Bureau Bestuursraad (BBR)Bezuidenhoutseweg 73 | 2594 AC Den Haag | 2e B-passagePostbus 20401 | 2500 EK Den Haag

 












Hu, wat een akelige naam voor een zeer knappe, vriendelijke, lieve en begripvolle edele dame van de talish adel van Iran en Azerbeidzjan, what’s in a name, if a rose would not be called a rose, it would still have the same sweet smell, according to shaky sjakie shakespeare ….. en ik fin eT een mooie naam van een knappe dame die ik 2 keer gesproken heb alsof ze een zeer goede vriendin van me was en daarna niet meer gezien heb bij inner embassy yoga tegenover het Vredespaleis 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten