vrijdag 19 januari 2024

ik "zoek" (wil graag mensen tegen komen als) iemand als Joyce van Ling of Iryna Ukraine die meer dan 90% eerlijk en oprecht is, of so, daar moet ik eefe oofer nadenken, humor hebben, zich zelf kunnen relativeren (waanzinnig knap qua uiterlijk, bah, dat het nou 1maal zo is, Joyce is knap qua uiterlijk, een 8, Iryna is waanzinnig knap, oh whennah you see ah pretty womannah, i say a runnah, runnah, run oh when you see a pretty woman, zong mijn vader vaak tussen 1970 en 1976) en tegelijk zo de top zijn, nauwelijks hypocriet of huichelachtig en so ben ik er toch wel meer tegen gekomen, Hiko, Kitty, Stella lijkt (lijken) me echt ook zo, zeker, la Brunette, Silk Green Shirt, Regina van Vliet, Regina Nemeth, Elena en Sonia Rumania, Anna van 23 (echt veel en veel te oud ben ik daarvoor, bij Victoria, ook zo iemand, van 25 jaar heb ik dat niet, zij voelt als 38 jaar aan) nou ja, alle mensen die ik hieronder positief noem en ik waardeer Barbara van Dortmond zeer vanwege haar eerlijkheid ! zoveelste eye opener voor me, die de knappe oprechte dames me vaak schenken en daar ben ik zeer dankbaar voor (en gruw en kots van de barbara van de griend martha neeter braaksma edith schippers krrrrengen)

 

In de gevangenis had ik een 8plus boek van een Marokkaanse schrijver gelezen in het Nederlands die volgens mij in Parijs gestudeerd had en toen terug keerde naar Marokko en daar in een cement of beton fabriek werkte eind jaren 80, heel erg goed hoe hij zeer humoristisch de Marokkaanse samenleving beschreef en het fragiele evenwicht in een vriendjespolitieke stad met valse krengen op de achtergrond, net hol land maar dan hier en daar iets andere accenten, de vrouw meer onderdanig maar zeer vaak de baas thuis ...... nauwelijks verschil duss

 besnijdenis bij vrouwen en mannen, huuuuuuu, wat griezel ik daarvan ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ!! 


joyce, hiko of kitty mij een keer bellen of app dan wel sms sturen, HO MAAR, nou, dan hoeft eT van mij ook niet meer .. kotss u ...... een app van je kunt hier bij mij les komen volgen zonder griezels jurre, tess of danny, dat zou ik zeer zeer zeer waarderen .......... en als het "de bedoeling is my own way" (vind ik ook al een nare "controle macht" pieter van de griend vlad poetin gedachte), fine with disappointed me oh ..  








Geen opmerkingen:

Een reactie posten