zondag 21 januari 2024

Ja, die kereltjes op dat voetbalveld mogen best eens wat meer grappen uit halen en stunten voor zoooo belachelijk veel geld, wat is voetbal saai, net zo saai als die lelijkste verwaande verrotte dooie marmot hamsster johannetje derksen tje, de spreekbuis van net zo le lijk leeg hol mammon varrekeuh john de mol --> vies viezig stinkend smerig menneke met je lelijkste rrrrrottte kutkotss kopf, wanneer verdwijnt dat lijk einde lijk van de buis, according to, volgens johan cruyff & bob den uyl .....

Zwart op zwart is echt onzichtbaar net zoals hetzelfde wit op hetzelfde wit, zodra een beetje gelig dan is het geen wit meer, toch is de sterrenhemel alleen maar zwart wit inclusief de maan ? Soms is mars ook enigszins rood ? En uranus en neptunus blauwig als je inzoomt, dat laatste geldt ook voor jupiter en saturnus, pas als je in zoomt zie je kleuren ....... 

Goh, een ekster is "bang" voor een duif, komt niet eten als een duif op mijn balkon eet en een duif slikt een pinda in schil in 1 keer door ! 

Dat dolfijnen schilderij is too much, net teveel kitsch, maar ik word er vrolijk van en het laat zien hoe ik veranderd ben, vroeger bijna protestants zuinig, nu bijna kitscherig katholiek of so, qua karakter ben ik heel erg veranderd, van introvert en verlegen naar (te) extravert en zo, zonder overigens zo bazig aanwezig te zijn als pieter van de griend, bah, telkens als ik aan die rotkop van barbara van de griend denk, dan word ik niet goed en ook daarmee kan ik nu goed om gaan vind ik zelf


.. erger of sterker nog, ik vind mijn leven nu, ondanks onterecht weggestuurd bij mijn werk, gefrustreerde liefde en yoga club gedonder veel leuker en intenser dan voor 2018, maar ik walg wel vreselijk van die (rechter lijke en fivoor onder andere) vrouwe lijke zure verwaande verrotte dood en verderf mammon kanker kippe en varkens stront kut kotss koppen .. 

De rest van mijn leven blijf ik haat en wrok voelen jegens onder andere martha neeter braaksma, kippenkotskut rotkop barbara van de griend, zwijntjess rottende hebberige sschijt reet jessica haitsma, marjolein sonnema, wieke tas, edith smerig schijtweif schippers en al die andere walgelijk ijdele verwaande verrotte dood en verderf nuffige moralistische (rechter lijke fivoor bv) vrouwe lijke hebberige bezitterige censuur mammon kanker krengen .. ik zal ze nooit meer echt zien, in gedachten nog wel, maar daar heb ik controle over, dat gedeelte, dankzij yoga dames .. 

jurre en danny zal ik ook nooit meer zien, eline, david en stijn zijn mijn kinderen en als ik daar niet kan vergeten en vergeven, dan kan ik dat nooit en daar hou ik ook niet van .. 

ik zou en zal adolf hitler en vlad poetin en donald trump NOOIT vergeven en de partners en kinderen van die goorste varkens ratte kippen krengen ook niet en walg van de mensheid dat ze zulke tyfus teven tolereren .. aan de macht helpen .. STIK IN JE VALSE VERWAANDE MORALISTISCHE LAFFE STINKENDE SMERIGE IJDELE EIGEN WAAN GOD VERRRRDOMME  


Minimoordenaars
Minimoordenaars - moordenaars die niet langer zijn dan één meter zestig - protesteren tegen de denigrerende verhoormethoden die ze moeten ondergaan op politiebureaus: "Ja, het begint al vaak dat zo'n agent op z'n hurken gaat zitten en je een doosje rozijntjes aanbiedt," vertelt de woordvoerder van de minimoordenaars, Gert Breukelen .... "Vervolgens komt er een vrouwelijke agent die je op schoot neemt en je een heel verhaal vertelt over dat je niet mag jokken en je vervolgens vraagt of je het wel of niet gedaan hebt."

Omstreden deportatie van Roma begint in Frankrijk: Sarkozy meurtre mini- De Franse regering begint vandaag met de omstreden uitzetting van ongeveer 700 Roma nadat de afgelopen weken op verscheidene plaatsen in het land Roma-kampen zijn ontmanteld. De vertrekkers krijgen per volwassene 300 euro mee, per kind 100 euro. De maatregel past in een offensief van president Sarkozy (1.60 meter met hakken in sse schoentjess) tegen criminaliteit na een aantal rellen deze zomer. De rechtmatigheid van deze actie wordt van verschillende kanten bestreden of betwijfeld. Een woordvoerder van de Europese Commissie zei woensdag dat Frankrijk de regels over vrij verkeer van personen en vrije vestiging voor EU-burgers moet volgen.















De mooiste, danseres, hieronder voor 950 eur te geef, een authentiek kunstwerk waarvan er mogelijk maar 1 is te Den Haag zichtbaar in een etalage vlakbij de Fahrenheit straat, ik heb geen geld meer, maar ze hangt eigenlijk mooier in de etalage, voor iedereen zichtbaar, dan bij mij thuis 






















NEE, aan latijn heb ik ook niks, het is zo'n uitdrukking als zalig zijn de onwetenden of onnozelen van geest, hieronder zijn zowel de armen als de bezitters beatus, blessed of zalig, ja, so ken ik het ook, ik wil dat die zogenaamde "bezitters" niet meer blessed maar cursed zijn, want dat MOET gebeuren, voor eenieder zichtbaar, pek en veren voor tegen hebberige bezitterige edith mammon kanker kreng schippers en verwaande verrotte dood en verderf varkentjess ratte kippetjess beatriksie niksie, piggy willy met se maksie cosi hebbie zorreguieta oranje na ss au, donald en melania en ivanka pig sshit trump and worse smelly shit vlad putain poetin eigen dom recht met politie en leger honden die de bevelen te vaak slaafs niet denkend geestloos en liefdeloos en onmenselijk uit voeren, bevel is bevel, regel is regel, ik doe dom me werk, daar word ik voor betaald en sluit Navalny op en vergiftig hem in opdracht van mammon kanker lijer vlad dead sick poetin, 

God Verdomme




Geen opmerkingen:

Een reactie posten