woensdag 24 januari 2024

Het aantal vliegtuig vluchten reduceren van 500.000 vluchten over 2023 per jaar vanaf Schiphol tot 250.000 vluchten per jaar, vanaf 2024 .. hetzelfde geldt voor rotterdam-the hague airport, eindhoven, maastricht en open lelystad nou maar om schiphol te ontlasten, ook goed voor de regio lelystad, soms ga je dat geluid van die stoere vliegtuigen en ze zien leuk vinden en bijvoorbeeld 10.000 vluchten van en naar lelystad is echt niet veel qua geluid (tenzij ik niet weet van natuur gebieden en andere mogelijke schade) ..

.. gewend raken of vliegtuigen leuk gaan vinden is ook echt waar, maar voor nu moet er gewoon de helft minder gevlogen worden, ook al die ijdele dienst reizen in de eerste klasse, en je laten fètéren als minister van volksgezondheid, welzijn en sport in Tanzania, bah, marjolein sonnema, wat ijdel en verwaand terwijl je niets (goeds) te zeggen hebt, een mammon christelijk fascistisch appël kanker gelovige ..

 .. als we planeet aarde willen redden dan kan transport met een snel boven het water scherende vliegende draag vleugel boot of container schip --> niet voor olie, kolen, of gas produkten met windturbines op de schepen die tot 800 kilometer per uur van rotterdam naar new york en florida en london, curacao, mexico, sint maarten, suriname onder andere varen - vliegen ..... en met de 300 km per uur trein met windturbines intrekbaar voor onder bruggen naar Parijs, Milaan, Berlijn, Barcelona, Madrid, Polen, Oekraïne, Brussel en zo voorts met mogelijkheid om je elektrische fiets mee te nemen ..   


tot er elektrische en of waterstof vliegtuigen zijn, bij mensen werkzaam op Schiphol en bij Transavia en klm en zo wordt het salaris eerlijker her verdeeld doorbetaald, ze mogen korter werken, 24 uur en de andere uren besteed je aan goed zijn .... en dus niet bezitterig, niet via eigen (dwang) gedachten over hoe het moet, via "perfect" verstarde regels het leven van naasten tot jouw bezit rekenen en daarmee het leven tot een gevangenis maakt (en daar hebben meer dan 80% van de mensen, inclusief ik zelf, last van). 

.. maar dus naast die 18-24 uur werken bij transavia of klm of schiphol of alledrie geldt dit ook voor de bagagemedewerkers en beveiliging met een vaste aanstelling die ze automatisch binnen 2-6 maanden "krijgen", ze werken ervoor, en dat ze met 57 jaar met pensioen kunnen .. en dus naast de 18-24 uur werk andere uren in de (jeugd) zorg of dat je zelf bepaalt waar je je uren wil besteden of werken, want koffie leuten met collega's maakt het leven ook prettig(er), minimum dus netto 2000 eur per maand met 6 weken vakantie voor iedere werkzame of studerende burger of en mens in hol land … EN TOT 8000 EUR netto maximaal per maand te verdienen, daarboven wordt sociaal solidair verdeeld onder de 2000 eur per maand verdieners .... 8000 EUR per maand omdat je sociaal solidair anderen helpt en net meer financieel of technisch inzicht en oplossingen hebt, beoordeeld door de 20-50 medewerkers in de omgevingk en artificial intelligence en afhankelijk van leeftijd, kinderen tot 18 jaar en of je een vriendelijk en goed mens bent dat streeft naar een vrijere, meer gelijkwaardige, sociaal solidaire, niet bezitterige hebzuchtige mensdier vriendelijke wereld, zonder veel hiërarchie.

Got my self a walkingk talkingk livingk pig prat doll boy men, called mono mano slomo verschrijver 

by lady Strepy 


.. Electra glide fietsen tot 25 kilometer is prima, maar wat zou ik dolgraag ook 1 week van de 4 weken met een breaker die tot 45~50 kilometer per uur kan rijden ----> dat dus 1 week en dan 1 week met de kalkhoff image 3 die tot 25 kilometer per uur kan onder steunen, de cowboy bruine stabiele stoere stoom locomotief .. en dan 1 week de piepende en kreunende soul machine Harley Davidson serial one mosh city ook met tot 25 km per uur onder steuning (en volgens Sonny kan deze Batman soul ghost rid(d)er bike 100 kilometer per uur aan, daar is die voor gemaakt) .. en dan een week de ranke mooie blauwe dolfijn tenways cgo 600 pro tot 25 km per uur ondersteuning, ook al zo’n soul machine, de meest perfecte van de drie met de gevoelsversnelling, net zoals de Harley en dat is ook een wonder, hoewel de 8 versnellingen van de Stella kalkhoff jippie ka jee cow boy girl indian german dutch british native beauty ook top zijn .. 

(Tr)ouwe rukkers .. (Tr)ouwe rukkers 

.. Dus stoppen met olie, kolen en gas, WEL schone elektriciteit en waterstof en windturbines op transport middelen, meer vrijheid, meer gelijkwaardigheid, meer warme menselijke sociale solidariteit zodat echte harde werkers met zware banen met 57 jaar met pensioen kunnen, ook fietsenmakers en verpleegsters en dokters en zo .. als ze dat zelf ook willen, sommige mensen zijn zo dol op hun werk dat ze tot 70 of 80 jaar zo door willen gaan, dat zou goed zijn, een vrije, meer gelijkwaardig, sociaal solidair eerlijk rechtvaardig onderling (her)verdeelde welvaart op mensdier en planeet aarde vriendelijke wijze 


































































.. Met Astrid Neff vrijen naar bed gaan was lekkerder dan ik ooit van heb mogen en kunnen dromen, Astrid maakte het 100 % waar, het vreemde was dat ik het de eerste 10-50 keer net niet zo specatculair vond als met barbara maar dat zij vanaf toen ik wiet ging gebruiken, begin 2018, echt de top werd, sexueel en top chef kokkin, wat een mooie lekkere vrouw grande dame ....... 

en Stella Munninghoff is mogelijk ~zeer waarschijnlijk~ weer een stap(je) hoger en schitterend anders dan ik, oei, wow, zo intelligent, super knap, lief, verlegen en bescheiden ondanks haar knapste zijn, zeer, zeer bijzondere dame, zonet sexueel enigszins in haar greep

 .. EN DAN KEN JE WEL MET GROTE ORANJE LETTERS SCHREIFE, KENNIE SCHELIE ! .. 

.. ik lag te kronkelen van Stella sex in de la corbusier chaise longue --> zo'n 20 secondes een algeheel vrouwelijk orgasme gevoel met zelfs Iryna als inleidster en toen Stella als de dominante en juist niet, volledige vrijheid om je eigen gang te gaan, whenever i'm with you i feel so free voelde ik .. en haar motto is if you love somebody set them free, net zoals Joyce van Ling, maar dan meer of met een ander soort sex, een ontspannen sexueel (on)machtsgevoel heeft ze en geeft ze, zoals Iryna dat trouwens ook wel weer heeft, zo zijn er toch echt gelijkenissen tussen die goddessess

Nee, kennie schelie, kennie gewoon niksie schelie 

En Stella heeft nooit de indruk gewekt dat ze iets met me wilde, integendeel, 1 keer kwam ze heel lief en vriendelijk op me af, empathisch als de beste psychologe, begrijpend, toen iedereen me voor gek verklaarde omdat ik bij een bijeenkomst op mijn handen ging staan en flink wat kwaakte en mezelf verschrijver noemde en zij zich voor mij schaamde en toch kwam ze nog naar me toe .. en daarna meed ze me (had in dat gesprekje wel laten merken dat ik haar wel heel erg leuk vond), toen ik op 1,5 meter van haar ging staan liep zij 10 meter verderop en ze ging niet meer bij mij op de gang zitten bijvoorbeeld .... toch .... of wat nou "toch" .. 

.. val ik geheel voor Stella Munninghoff, ze is ook wel bij de 1% knapste(n) en mooiste(n), ook van binnen, dames, geloof ik, weet het niet 100 % zeker, dan had ik toch een keer die date zoals met Nicole Ross "nodig" gehad, hoewel ik het nu ook voor meer dan 80% zeker weet ..

 .... en Nicole Ross was ook zo iemand, net nog wat ruwer en rauwer, kunstenaar Nicole versus ambtenaar Stella, maar dat was het niet en Stella is met haar hele verschijning kunstenares, maar Nicole was net wat rauwer en ruwer zoals Iryna, en toch wat onbeschoft, ze heeft niets meer van zich laten lezen of horen, 1 bericht van "sorry, het was interessant, maar ik heb er geen zin in" ..... of "ik had eigenlijk toch al een vriend" of "leuk voor 1 keer, maar daar blijft het bij, je bent interessant saai", zoiets had ik mooier gevonden, dan niets meer schrijven aan whatsapp .... sjeesis, wat was die Nicole knap met dat ravenzwarte haar, schitterende hoge jukbeenderen en noordelijk indianen grieks nefertiti gezicht en prachtige kleine titties die ze me 2 keer 1 seconde flashte, alleen de rechter van haar uit gezien, als je voor haar staat de linker, net zoals dat beeld van Wim Wieringa met hetzelfde formaat waarvan ik tranen van ontroering in mijn ogen kreeg 😱

Geen opmerkingen:

Een reactie posten