zondag 7 januari 2024

en zo heb ik geschaterd om het verhaal van mijn pa in haar aanwezigheid, karen voetmann en van david en zijn vriendin (die "mijn" (geen bezit) poes Clanky vermoord hebben, waardoor Ratchet Anubis kwam)), en eline en stijn hoogeveen, dat Karen Voetmann op excursie zou gaan op een kaap verdisch eiland naar de animal wildlife of our wonderful and mysterious island, ze zou alleen gaan, want me pa had geen zin meer in die georganiseerde excursies en hij wist wel dat ze in een zandwoestijn zaten waar karen nog dacht dat ze met die bijziende domme koeiekop van dr naar de jungle zou gaan van tarzan met apen en olifanteuh en so, begreip je, fertelde me pa er lustig op los, en toen werd ze met de bus naar een aquariump met wat vissies erin gereden, niet geen eens exotiese gewoon sardines en haringkies en vervolgens door die droge lege woestijn waar sei dus dacht jungle te sien en nog naar een puppy net geboren hondje en dat was het en toen kwam se daar me een portie verontwaardigd thuis, nou ja, je weet se keikt alteit nogal pinnig en suur dus wat je dan siet ! Ja, dat heb ik ook vier maal gesjien en wHAAAAA HAAAAAA HAAAAAAA HHHAH WHOE WHOE WHOE WHOE AH AH AH AHAAAAAH WHOEAAAAAh ik kreeg er een schater bui bij, begreipje, ken ik je wel fertelle de eerste van mesulluf na daniel ahrendt en hans teeuwen en me pa, die me als weinigen nog aan het lachen konden maken .... it’s the story i laugh about, Karen, not you, zei ik nog verontschuldigend na lachend ..

 

en wat deed ik hardhandig geliefde dik geworden poes bonte en met veel minder hartzeer zwarte punkie de deur uit, ook gemeen, toen david er al was, het jaar 2000, die nog een stevige geschrokken ervaring als 1 jarige had met bonte toen hij aan haar staart trok en ze vervaarlijk naar hem siste, oei, en eline en stijn erbij zouden komen, annemieke varkenskutkop wilde de twee poezen er niet bij hebben, ook vanwege zogenaamd bacterieën (hitler's bacterie schoonmaak smetvrees fobie van 30 maal per dag se vieste smerigste kut handjes wassen) van de poezen in de uitwerpselen die gevaarlijk zouden zijn ..geloof wel dat dat bewezen is en ik was ook onaangenaam geworden naar die lieve poezen, god verdomme, kloot zak burger lijk menno

Geen opmerkingen:

Een reactie posten