zaterdag 6 januari 2024

verrrrrdachte varrrekeuhs groink groink groink ........ how about getting off to millers tonight, i loved that indonesian lady marion bloem look a like, on the other hand, my legs felt very tired and almost painful the day after and they were all < 26 yearss ..... de paap perhaps, hè gotver, nu zou ik toch met nicole ross willen danse, misschien zelfs ssex, maar dat hoeft niet eens, na Joyce van Ling, ........

 ..... dat "ze" zo rolvast in die doodzieke verstarde verrotte wereld kenne bleife steke --> a sick mind in a sick body goes for danny ssnoek, lydia myyoga and marssha broeke, david, eline en annemieke hoogeveen amongst more than 66% other ccccccv cuntss (yeah cackling conformist etcetera cuntss) ..... 

Sun is burning compressed hydrogen and helium due to gravity ..... hydrogen : waterstof ..

 Kon et maar altijd weekeinde zijn in vrede en welvaren ….

 In 1999 gingen annemieke en menno naar amerika, snikheet in New York, 36 plus vochtige hitte, alleen menorca in 1992 of so was heter, 40 graden en meer, in de winter, kerst en nieuwjaar 1977, in Bangkok was ook heet, een heel andere vochtige hitte dan New York van 34 graden, maar goed, we reden na een paar dagen van ny naar de canadese grens en terug naar washington dc waar dr wel slimme broer, hansk hoogeveen bij de wereldbank werkte, door het binnenland en toen kwamen we op een typische friday the thirteenth camping met een meertje en een heuvelachtige boomrijke oppervlakte van minstens 10 vierkante kilometer en er kwam een creepy vent op een nagenoeg lege camping dicht naast ons staan, leek een duivelse versie van terence Hill, waterige lichtblauwe ogen en blond haar, "hi guysss" zeitem op een enge toon die mij en annemieke de creeps gaf zoals we elkaar direct verzekerden waardoor mijn onrust alleen maar toe nam, nou, ik hep die nacht niet lekker geslapen ken ik je wel fertelle 

Vv viva vv viva vv viva leef, leeft, leef ! 

 heeee ja, in 2010 hadden salima mahyou, zeeeeer intelligente Marrokkaanse en ik een gezamenlijk orgasme , maar ze wilde niet met me omdat ik tegelijkertijd bloemen aan twee andere dames gegeven had, waarvan ik 1 minstens zoveel waardeerde maar waarmee ik geen orgasme had, nu met Regina 🙀😱 een orgasme mee gehad en een orgasme twee of 4 keer zelfs van haar gevoeld, en dat is voor het eerst in human history


Kennie schelie , 

geene moerrie,

geene klappie, 

geene lorrie 


toen annemieke en ik met elkaar overhoop lagen in 2009 en zij ontrouw was geweest met een zogenaamd "10 tot 20 jaar jongere menno", ook volgens haar vriending, henriëtte, toen werd ik vooral zo woest omdat ze telkens schreef, hé, wat vind je daar nou van, dat menno zo koud en kil is, per mail aan vrienden, die ik dan "toevallig" zag, dat ik kwaad werd dat ze het accentje op de hè zo had gezet of zoiets, of het nou heeeee of h eh wass, de stupide boere varkenskut, 

God Verdomme 

het is nog waar ook 


goh. Marc Ouwerkerk vertelde net dat hij in pak nederlandse les gaf aan buitenlanders, de ceo's en cfo's, the captains of industry bussiness leaders (en dat de top relaxed, prettig en toegankelijk was en dat de laag daaronder vaak onaangename pretentieuze mennekes waren) en dat er vanwege dat pak in de jaren 2000, toen het niet gewoon was om een pak te dragen hij opeens veel meer bekijks van melania trump achtige dames kreeg, maar hij vond de echte dames die op hem afkwamen in zijn gewone kloffie veel leuker.
Veel belangrijker wat hij vertelde, wat ik alweer vergeten was, is hoe jaloers vrouwen onderling zijn, ook op knappe weiven, vanwege alle aandacht die ze krijgen ...... en nu dacht ik even dat ratje danny misschien ook jaloers zou kunnen zijn, maar dat geloof ik van hem eigenlijk niet, maar van bijvoorbeeld remco mol heb ik veel nare jaloezie gevoeld, hij kon er niet tegen dat ik "populairder" was dan hij bij zo'n 30 mensen van het werk, terwijl mij dat soort dingen niks ken schele.  
























































Goh, nu ik haar edele hoofd zie zou dit toch Iryna Romenestnova Ukraine kenne sein, nee, toch niet, Iryna is duidelijk knapper  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten