woensdag 3 januari 2024

Damn the weather man, he has been dealing tear drops in any way he can, blue you, not getting through to you, occasional rain and occasional pain …….. pain en francais c’est brood…… weer iemand die ik nooit meer wil zien of horen, rudy van zijp met se ruftende heimelijke stiekeme stinkend smerige slachtoffer schijt laffe valse zwijne kut kopf von woher nur tote scheisse und fürzen kommen können …… humorloos volgens aiTeT en dat zijn nagenoeg altijd slechte mensen, marjolein sonnema was en is ook humorloos of ze heeft een ziekelijke rotte leedvermaak (= barbara van de kutkotss zwijn jessica kotste eruit grien(d) humor, ze heeft nooit gelachen of zelfs maar geglimlacht dat jaar dat ik dat cda kreng meemaakte en marc allessie had een valse laffe hyena lach, geen goed mens, in tegen deel ...... en dan deze pracht mensen uit Oekraïne 🇺🇦 het verschil ken niet groter zijn, zie worst (würst auch ja) von hol land and the best and very good of ~ from Ukraine

 

https://genius.com/Terry-callier-occasional-rain-lyrics

Joyce van Ling heet de yoga docente die helderziend en voorspellend is, net zoals de zus van Frans Willem Erkelens (en Frans dat zelf was) en Hiko Chen heeft dat ook, anders, en Hiko heeft ook nog enorm veel humor, met zulke dames zou ik wel een relatie willen, net zoals Darja Tjioe, Regina Nemeth, Kitty lion cat Arambulo, Irene Lahde (misschien), Marsha Broeke (neen, nooit) enzovoorts, allemaal voorzien, c'est la vie, maar het is een feest om les te mogen krijgen van ze, toch een soort redding voor me, of het geeft me heel veel en ik neem heel veel (en geef nog iets te weinig, op straat heb ik inmiddels het afgelopen jaar 1000 eur weg gegeven, vooral aan de straatcourant maar ook aan bedelaars, schrijnende verhalen van gehoord en niet om medelijden op te wekken maar de waarheid, ik had daarvoor al een briefje van 5 eur gegeven en enorm dankbaar, ze wilden niet op de foto omdat ze kinderen hadden en ze zich schaamden) 














Het volkslied van Oekraïne 🇺🇦 volgt nu, helaas zijn er vast de belangrijkste gedeeltes tussen uit gevallen, de bedoeling is goed 























Geen opmerkingen:

Een reactie posten