maandag 1 januari 2024

Nice try, goodbye, don’t waste my time

 

She go crazy, mister Fawlty, she go crazy , ja, dat er bij sommige weife iets verstards dwangmatigs in die kop zit, van zo moet het gaan, zo had en heb ik het in gedachten en als iemand dat door kruist, of anders denkt en doet, in de gevangenis, verbannen, vermoorden, net adolf hitler ..... 

en ik ben er bitter veel van tegen gekomen bij de rijksoverheid en de hieronder genoemde krrrrengen van de vrouwe lijke starf straf rechter lijke macht, het openbare gesloten kut hysterie mini sterie, fivoor besloten stinkende schijtkut vennootschap en valse laffe dooie diendertjes kutkotss ..... 

en ik ben hieronder genoemde godinnen tegen gekomen ...... hoeveel zou daar nou fout zitten ? Want het is ook wel weer zo, dat als je van iemand een kreng maakt, dan gaat zij mogelijk zich zo gedragen ....  lydia my yoga is het voorbeeld van het hierboven genoemde, ik zou geen 5 minuten in haar aanwezigheid kunnen leven, zo dood verstard gierig vrekk(er)ig .. en dan ook nog tegen een ander zeggen, ik wil helpen, ja, anderen jouw concentratie kamp of the sick mind in helpen, het kotss krengetje

@@@@


En je kunt best (leren) een mooie verlegen man vriendelijk af (te) wijzen, zoals "ik heb geen belangstelling en ik wil ook geen vriendschap" ..

en als je nog vriendelijker bent : "verder lijk je me aardig en sportief, maar een relatie is niet voor mij" ..... en misschien zelfs nog iets als : "ik vind dat we niet bij elkaar passen, je vindt een ander," en als hij dan nog zeurt, dan ken je segge :  "begreip je geen hollands ? op rrrrotte, op sodemietere en anders ken je een trap in je balle kreige, god verrrrrdomme !"

Dan weet hij precies waar hij aan toe is, als hij dat leuk vindt, dan vindt hij een trap in se balletjes ook leuk, ass hole, arsch loch, va fanculo, pezzo di merda. 


Of je zegt simpelweg : "nee, want ik find jou toch stom." Dat denk ik zelf namelijk bij ruim 60% .....












KENNie SCHELIE, love u to zie bitch, beach that is, and back 





Even, 2 tot 4 maanden, had ik 9 poezen in huis, volwassen Ratchet Anubis en Musty Yin Yang, drie maanden oude jonge Mollo, Molly en net geboren Lady Strepy, Kruissie, Mustang musty, Blackie (now Barry, livingk in a black community, the Bijlmer) Goldie en Brownie, wat waren die poezen gek, gevoelig en intelligent, zoals ze met elkaar en met mij communiceerden, dat was ook een wonder, en grappig dat ze waren !! 

En Musty, de moeder, kwam me heel trots Blacky en Mustang musty laten zien, de twee katers en niet de dames !? En dat ze allemaal 1 nacht heel voorzichtig en teder bij mij in bed kwamen liggen ....... en de bedden van Stijn, Eline en David onder plasten, maar het mijne niet, gekke tijd was dat, bovendien regelmatig wat teveel wiet op, twee gram of meer, door mijn eten heen. 

Maar toen dacht ik wel, wat heb ik die dieren onderschat, misschien of bijna zeker een veel rijker, mooier en gevoeliger leven dan ik, suffe slapende burger lijke ambtenaar, Ratchet Anubis deed zelfs zoals ik, hij was een behoudende voorzichtige wat preutse ambtenaar, tot ik hem naar buiten liet, toen veranderde hij behoorlijk en was een week weg en daar kwam hij miauwend als een true cat aan sprinten over de Dovenetelweg, als een tijger, nog 1 week hield hij het daarna vol met 8 andere poezen en toen moest hij weer naar buiten en vond via dieren opvang een ander huis. 




Paul Hardcastle, don't waste my time, https://www.youtube.com/watch?v=Euw4fxJCMC0


Indrukwekkend, dat je door op pijltjes te drukken, even zoeken, het griezel dwaling boek ken leese, net soals de bijbel en de koran

Dat is en blijft goed, openheid en alles toe laten, geen censuur, openness could be the secret weapon of a democracy, but we are too vain, too conceited, too stupid, too dumb, too numb  ..... en de eerste 10 bladzijdes zijn goed geschreven, de inhoud is shit : 


https://archive.org/details/AdolfHitlerMeinKampf_201808/page/n9/mode/2up


Interessant, over Niels Bohr als mede maker van de atoombom, met waarschuwing : 

https://blog.nuclearsecrecy.com/2015/05/11/bohr-at-los-alamos/


https://www.bbc.com/future/article/20230719-the-blue-flash-louis-slotin-accident-manhattan-project-oppenheimer-atomic-bomb


A blinkered pursuit of the "sweet" can still be seen in science and technology today, such as in the burgeoning field of artificial intelligence. Even projects that appear benign may have calamitous potential. In 2022, researchers at a drug development company decided to test if its software could also create biochemical weapons. Within six hours, the AI had identified more than 40,000 compounds "predicted to be more toxic... than publicly known chemical warfare agents".

"The thought had never previously struck us," wrote the authors. "We were naive in thinking about the potential misuse of our trade… A non-human autonomous creator of a deadly chemical weapon is entirely feasible."

The US government "established a pattern of secrecy", in response to Slotin's death "that still persists".

Niels Bohr once defined an "experiment" as "a situation where we can tell others what we have done and what we have learned". From this perspective, Slotin's accident was a missed opportunity; a minor entry in a long history of technological wake-up calls that have been poorly recorded and at best partially examined. Thousands attended his funeral. His hometown named a park after him. But there was little public discourse around what his death might mean. According to one researcher the US government "established a pattern of secrecy", in response to Slotin's death "that still persists". 


Erg mooi, time lapse of curiosity robot on Mars, humans are able to do this and destroy the world rapidly, specially poetin and trump and other greedy possessive dictators 

https://www.yahoo.com/tech/nasas-curiosity-rover-snapped-this-dreamy-timelapse-of-a-martian-day-175701537.html




























Het is de letter O en de nul 0 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten