donderdag 4 januari 2024

Mijn vader, Cees Johannes Maria van Veenendaal, 13-05-1935, Oss, heeft karen voetmann er terecht bestraffend, streng, dwingend en corrigerend in 1981 op aangesproken dat hij he.le.maal gek werd van haar vier maal per dag uitgesproken "it's Awful, don't you think it's Awful ?! , waarbij ze bovendien awful als "AUwful" uit sprak ! Bovendien deed ze het daarna tot zijn verontwaardiging nog een paar keer met onder andere mij erbij en dan maar vals genietend glimlachend keike met haar priemende valse laffe oogjens achter hele dikke brilleglazen naar het weer bozige gezicht van me pa, wat het walg.e.lijke, nee, maar w.a.l.g.e.l.ij.k.e effect alleen maar versterkte, dat vergeet en vergeef je niet, nooit .. dit betrof een zeer ernstige zaak, clear and present danger for humanity als je zo'n akelige pestende hekss bent ....... op deze wijze goede mensen irriteren en ergeren met je stupiditeit ....

 

Bovendien deed haar 8 jarige dochter Sofie Voetmann daarna in 1988 na hoe haar bezitterige begerige oogjens keken achter diezelfde 3 centimeter dikke brilleglazen en se in haar kleine hebberige handjes wreef als er een deens biertje voor dr verwaande ijdele kutkop sstond     

Harry Bosch 

"oh, those two together and always those AUwful same jokes again !" quote by karen conceited conformist cackling cunt voetmann 






"ze", she has arrived and is 48 years, she looks like 36 and has the experience of a 66 year old lady goddess😱😱, unfortunately ....... hihi, par la lady sstrepy









Leyweg winkelcentrum, eigenlijk leukere mooiere winkels dan Den Haag centrum ? Niet meer vergelijken, het een is, het ander is tot 2057 voor mij en of de wereld …… 
































equiwarm pro werkt als een prettige föhn, maar ik zou het niet kopen, nu ik weet wat ik nu weet, het verwarmt verder nauwelijks, in tegenstelling tot infrarood verwarming via elektriciteit, 1 van de zaken die de redding van de mensheid kunnen betekenen plus wind turbines op transport, enigszins anarchistische vrijheid, gelijkwaardigheid en sociale solidariteit zoals dat verderop goed uitgewerkt staat, veel beter dan heel die kakel en knor kutten (rijks)overheid van de kakelkut regeltjes

stank voor dank 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten