vrijdag 5 januari 2024

früher war ich apathisch, nun ist alles mir egal ..... goh, gisteren was ik door Joyce 99% sex vanaf 18.30 uur ongeveer, vandaag ben ik door valse smiecht marsha vanaf 18.20 uur ongeveer asexueel .. KENNIE SCHELIE .. dat ik niet verteerd ben door haat, woede en eigenlijk vooral verdriet en zelfs echte liefde voel voor Joyce van Ling, toch goed van me en vooral haar (ze hoeft geen relatie met mij, heeft liefde genoeg en streeft naar 99,9 % waarheid, mooi) .. KENNIE SCHELIE, allie al dan niettie relatie shitty ken ratchie strepy nie schelie ..

.. je verstoppen achter ijdel verwaand hypocriet gehuichel en altijd gelijk (willen) hebben en koninginnetje (willen) zijn, ziedaar meer dan 66% van de vrouwen .. geen excuses kunnen maken omdat je zo fout bent geworden dat je geen zelf reflectie en inzicht over jezelf meer toe laat, altijd gelijk hebt, zelfs als je fout zit, de adolf hitler zwart wit gevoel vrouw .. en het dringt nu nog niet door, dus dringt het nooit door, 

that is bye bye world by 2057 .. at the moment i feel glad about disappearance of "human mammon pigs, rats, ducks, chicken" and feel (verry) sorry about this beautiful lively planet ..

 my man, he had teeth like a lighthouse on the sea, and every time he smiled, he threw those lights on me








Wees gastvrij, zelfs als iemand langs komt 


Soals die weife elkaar de hand boven het hoofd houden, ook al weten ze van lydia myyoga dat zij 1 van die foute verwaande verrotte doodse verstarde regeltjess regeltjess regeltjess conformist cackling coward chicken cuntss is, dan toch nog tegen mij zeggen dat ik wat opgefokt over kwam door naar 99% waarheid te zeggen dat myyoga lydia prins hendrik plein den haag een gevangenis is (wat de meerderheid aan mensen, overal zoekt en ervan maakt, deze wereld), waarop ze, lydia, in wanhoop jankt over een yoga matje waarvoor je normaal 1 eur per les moet betalen, maar dat ze nu "gratis, 1 malig, om je te helpen, volgende keer WEL 1 EUR BETALEN", aan jou ten overstaan van de wereld aan biedt 

ZO GIERIG VREKKIG VERZUURD SCHIJTERIG SSMERIG ZIJN WIJ, LYDIA BRITISSH CHICKEN CUNT met die lelijke laffe zelfvoldane zelfgenoegzame ouwe lijke kutbek nou, terwijl je een veel beter en perfect yoga matje bij je hebt (dat had ik dus), waar de vorige lerares en overigens ook nooit iemand een probleem mee heeft behalve smerige stinkende gierige vrekkige verstarde scrooge schijt lydia myyoga, i curse you for the rest of your life, you pig chicken cunt sshit .....  eigenlijk kan ik nog slechts met the likes als joyce van ling, kitty lion cat arambulo en de meerderheid van inner embassy yoga share (delen) of samen zijn (en natuurlijk alle andere hieronder positief genoemden),  

en in het europa college, brugge, prestigieus europees "post academisch" (weer dat ijdele gekut) onderwijs in 1987 groette een spanjaard nico en ik, blonde jongens, ons met de onderdanige hitler groet, wat moet ik toch in deze afschuwelijke wereld, waar ze zelfs het domste valste lafste smerigste schijtkrrrrrreng met die weg rottende tering takke kutkopf martha neeter braaksma, psychiater bij fivoor bv, het is om te janken, om het uit te schreeuwen van woede (doe ik heel af en toe nog) en verdriet dat zo'n wezenloos levensloos stupide smerig goor kutkreng bestaat, zo denk ik ook over lelijkste muize ratje kippekut rotkop barbara van de griend ....en nog steeds daar bij fivoor bv 100.000 eur en veel meer verdient en die domste dikke KIPPE VARKENS KUT van een "gepromoveerde psychologe" met die dikke laffe valse varkenskutreet de hand boven het hoofd houden, ze verdienen 20 keiharde klappen in het gezicht, 20 stokslagen, 20 heel harde trappen voor die schijtreet en 4 zweepslagen op de blote rug en 2 jaar gevangenis ----> geldt ook voor de vele krengen van de vrouwe lijke straf rechter lijke onmacht, openbaar gesloten kut hysterie ministerie, mannenkrengen bij de polisie, cbr en andere zogenaamde "government" (rijks) overheid bedrijfsdode door regeltjes in me kutkop verstarde smerige stinkende schijt krengen, sterf, sterf, sterf met de ergste pijnen binnen 1 jaar, such a release for the world and everybody 

die verrotte verwende doodsse tyfus teven wanen zich een soort koningin kut omdat ze gestudeerd hebben en erger, je superieur bazig gedragen door in een bepaalde positie benoemd te zijn, niemand weet waarom want het zijn ijdele tokkende knorrende mammonkanker hoeren, niks meer, veel minder,  

de hypocrisie, het gehuichel, de moordende leugens, ik haat ze zo dat ik vlucht in het zo diep in yoga en leven opgaan dat ik niet meer aan ze hoef te denken, tot ik daar ook weer een vals glimlachende dwingend conforme zogenaamd lieve huichelende hypocriete vals glimlachende zich superieur wanende kut docente tref, marsha broeke, ook al speel je toneel en dat doe je, net zoals je hondje, dat maakt je niet goed, in tegen deel, wie denk je wel niet dat je bent, la reine du monde de merde du cochon, arrogant verwaand zelfgenoegzaam, zelf voldaan schijt weif, een andere top de top yoga dame, irene lahde, die haar hoofd kaal scheert omdat ze merkt dat ze verkeerd hypocriet bazig gelovig is, het net zoals meer dan 90% van die weive het altijd beter denkt te weten (dan de mannen) en ander gespuissssssss (irene lahde heeft mij in 3 uur meer geleerd dan 10 of alle leraren in 8 jaar, mind you !!!! marsha broeke in veel mindere mate ook, daar vooral de kille valsheid achter een lieve glimlach inzicht, het valse nicht inzicht, danny snoek, yoga leraar, is ook zo'n valsse lül, maar wat een zelfgenoegzaam ratte scheit bekkie lüülletje rozewater is me dat sjeg, heuler met fivoor bv, de stinkend smerige vuile vieze zwarte pestratteküüt ) 

ronald, surinamer, heeft pvv gestemd, vanwege zijn vooroordelen is hij tegen marokkanen en ronald plasterk wil wel een greet varkens kut zwijn wilders regering omdat hij anti islam, pro israël, pro joods, pro netanyahu, pro zichzelf, dat vooral, het allerbelangrijkste, kijk mij nou eens, eindelijk weer aandacht omdat ik zo'n smerige stinkende wilders, pvv-vvd-cda (omtzigt) en domste kut caroline van der plas bbb met die mammon kanker verkens sstupide kutkop formeer, ikkie, ikkie, ijdelste verwaandste well off ikkie, dat iedereen stikkie, de zeldzaam ijdele verwaande verrotte dode, dus moet iedereen dood, 

wat zijn die weive, ook vaak die "succesvolle" allochtonen, staatssecretaris cultuur en media, gunay uslu, nooit zelfs maar gezien bij het ministerie, waar ik nitwit arrogante bralaap robbert dijkgraaf in 6 maanden 2 keer gezien heb met leren tassendrager achter zich aan, het enige waar teveel ministers goed voor zijn, met een tassendrager door den haag van ministerie naar de tweede kamer en terug lopen, familie van corendon en erdogan, onaangenaam zieke lijk moralistisch preuts verwaand verrot de dood in luidende kutten rechts, ook de schaal 11 en 12 allochtone weiven zijn zo, heb ik proefondervindelijk op grond van 5 allochtone dames gemerkt, ik hou dus zeker ook de weive (51% ouwe weive waarmee ik me wagen volgeladen heb, 49% ouwe lijken als kippekutkopf ronald plasterk op deze planeet, dus er zijn sowieso in de meerderheid 51% van boven- en ondergenoemde kutkrengen en 49% vooral stupide stinkende kutmannen op deze planeet) verantwoordelijk hiervoor 

en dan die sielige slachtoffer hebberige bezitterige moralistische preutse gelovige gleuvige kutte kakel knor praatjes van ze, en zich superieur bazig gedragen, ook dat nog, met je kippengekakel en varkensgeknor, 

en NOOIT NOOIT NOOIT kunnen toegeven dat ze fout zitten of zaten en NOOIT oprechte excuses kunnen maken en dit geldt voor 98% van die godvergete kalere weive, ik ben er maar 1 tegen gekomen die dat kon en ik ben 20 tot maximaal 60 dames tegen gekomen van de 20.000 die ik net iets beter heb leren kennen waarvoor of waarvan het niet nodig is dat ze excuses maken en dat komt waarschijnlijk vooral omdat ik ze niet beter heb leren kennen ......  Astrid Neff geeft mij de schuld dat haar relatie met mij over is, ze is mijn favoriete relatie tot nu toe, maar die schuld is er niet, het komt door haar hypocriete huichelachtige zich koningin wanen protestantse kutten geloof dat ze zo denkt,

ik ken er zo vaak niet meer tege, ben die hypocrisie en dat gehuichel en die valse zogenaamd superieure bazige glimlachjes zo vreselijk zat, al die waandenkbeelden, 

want ze zijn net zoals gereformeerde, hervormde, katholieke, islamitische, joods gelovige stupide sschijtvarkenss :  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten