donderdag 1 februari 2024

Ook zoiets vreemds, ik heb met matige boeken tussen 1994 en 1996 geprobeerd schrijver te worden en ben nu dolblij dat ik dat nooit geworden ben en dat er nooit boeken van toen waren, ze waren niet goed genoeg en nu als verschrijver op internet is een droom die uit kwam ...... alleen die engelse naam ? Hoeft niet, maar iRyna kan geen "verschrijver" zeggen en zelfs duitsers kenne dat niet. Ken mij et schele .... ik wil verschrijver worden, dat is en blijft mijn droom de rest van mijn leven en hol land en de wereld verbeteren, hieronder staat met hulp van arificial intelligence verschreven hoe dat moet tussen veel terechte scheldpartijen op deze en gene .. Stomme kippe kutjes als chicken walk instead of cat walk jana zwetsloot hebben ook werkelijk niks beters te doen met hun ijdele verwaande domme verdrietige miezerige kutten leventje but to cackle like a conceited coward chicken cunt .. en dan is jana van 1.83 meter ook nog zo sexloos (preuts frigide door die ego ~ ijdelheid) als ines fotze kotze thomas schwencke 14 den haag ....

..nou, ik weet nu wat ik toen ook al wist door voorgaande ervaringen, bij sexloos aanvoelende vrouwen moet je weg weese ! --> barbie van de griend voelde ook sexloos aan en de eerste 5 keer was top, daarna wist ik dat het waar was, ze was eigen lijk sexloos, asexueel, ook door zo'n verwaand verrot doods soort preutsheid en frigiditeit plus dat continu in dat kippenbreintje rond spookte dat ze pas rond haar 30ste in de gaten kreeg dat haar vader, pieter van de griend, veel met andere dames naar bed ging omdat zijn vrouw dat ongeluk had gehad dat ze door een volkswagen busje was aangereden bij een stoplicht dat voor haar op groen stond, maar de rem van het vw busje werkte rond 1975 niet meer en pieter zijn vrouw had geen zin meer in sex .... het meest akelige daarvan voor mij is dat ik met mijn verhoogde gevoeligheid ik nu regelmatig die keiharde klap of dreun van dat vw busje tegen mijn hoofd voel bij stoplichten met een moeilijk te overziene situatie en dat de moeder dacht, volgens de regels is het groen dus gegarandeerd veilig, maar je moet altijd blijven oppassen met die moord auto's ..

.. De wanstaltige sstupiditeit van de mensheid .... get rid of it by zie yoga dancingk verschrijver bottom up and down on zie world .. dit lied hoorde ik in Lochem 2020 voor het eerst, i went rightfully wild, completely compos mentis, binnen een week daarna werd ik zeer hardhandig gewelddadig door lafste goorste smerigste schijtvarken blote eikel kutkopf politie kakel kip danny van mariahoeve in de boeien geslagen, god verdomme .. sterf aan de pijnlijkste darmkrampen met een dichtgenaaide reet, sstrontsschijtkip


en dan kom je uit die hel van een gevangenis en het nog ergere door smerige schijtweive gedomineerde fivoor bv en dan zie je lafsste ssmerigste varkenskutkoppies david, eline, keesjan en lucie verwaande ijdele kankerkutkoppen, van je familie zou je het moeten hebben .. en dan denk je dat je leven voorbij is .. en dan helpen stella en vele anderen en wiet en psy truffels je er bovenop en dan bedank je ze daarvoor, maar niet die laffe bange valse nsb kuttenfamilie, no way, dolblij ze niet meer te zien, ken ik je wel fertelle, wat een .. zelfs geen woorden meer voor, is ook niet nodig, zo heer lijk die sstupide ssmerige sschijtbekkies niet meer te zien, bijna net zo blij dat ik barbie van de griend, martha neeter braaksma en jessica haitsma nooit meer zal zien, als ze in de buurt komen dan volgen er ernstige klappen en sta ik niet voor mezelf in    

Nu alleen nog de politiek en ronald kippekutkop plasterk, greet kutvarkentje wilders, pieter om t blindste dommere zigt, dilan yesilgoz kotss en caroline sas in dr domste plas bbb uit schakelen, nooit meer zien, kippen~ plus varkenskoppen decapiteren en dan is de missie volledig geslaagd en een doorslaand waaaaaanzinnig succes excess ecstasy feelingk 

 https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=jyxjyIWzlmk&list=RDMM&index=3
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten