zondag 4 februari 2024

Ik liet haar toen met mijn iPhone in de Citroën Picasso zitten begin 2015, m, het begon al de vierde afspraak met haar, ik was mijn bril vergeten bij een restaurant in Rijswijk, waar barbara gewoond had ("afschuwelijk, voor het eerst in mijn eentje" .. het domme ijdele muisrratje) en mogelijk uit eten was geweest met jan, dat weet ik niet zeker, wel weet ik zeker dat ze toen begonnen is met snel mijn iPhone door te nemen, ontstellend weinig there, met dat doodenge (kippe, papegaaie of duive) oog van haar zonder lens 🤮.: Barbara van de griend, 23-10-1964, Amsterdam wordt hierbij (rechter lijke autistische onrechtvaardige on macht, rijks overheid ) schuldig bevonden, ze maakt je niet beter en sterker, ze laat je laf in de gevangenis gooien en vergiftigt je met olanzapine in tegenstelling tot : SCHITTEREND, zie haar instagram, meer dan perfect ! ik was en werd sterker en beter door Julie Gradeler, Joyce van Ling, Mahsa, Regina, Stella, Iryna en zo voorts, dat weet ik 100 % zeker, ik hoef het niet te verschrijven want zij weten dat al popi pipo pipi Langkous langk, zey are queen goddess and make you kingk (not god, not rod (stewart), yek) EN Astrid Neff ! en Ines Thomas Schwencke Strasse 14 den haag, zij maken je beter en sterker ! …. a kiengk, not god, by Iryna Stella Margalith Nicole Victoria misha etcetera .. namie kennie ookie echie nie schelie
















































































































 

































Geen opmerkingen:

Een reactie posten