zaterdag 3 februari 2024

Verruckie eendie problemie : Thingks that you're liable to read in the bible, it ain't necessarily so .. De waarheid en de werkelijkheid van de maan en het zwarte gat waarin we feitelijk leven is afschuwelijk als je erover nadenkt, zo dood zwart 2,5 week en fel verlicht 2,5 week en alleen maar in al dat zwart de aarde (ten dele) verlicht zien, die eigenlijk in een andere (onjuiste) tijdsdimensie zit met de tijdelijke sterren .... en eigenlijk is de maan terecht in de waan dat zij het centrum van het universum is voor planeet aarde, de planeet aarde draait in 1 maand mee om de maan en de maan is het begin en het einde van planeet aarde, als de maan er niet meer is, dan zal planeet aarde er ook niet meer zijn

 




















M  .: EN RAAK ELKAAR WAT MEER aan, met handen, met gebaren, met (lieve, stoute, harde, gemene, mooie, ware) woorden 

ik heb gegarandeerd 1 keer bij sport city new babylon bij een franse goddes, die heel mooi yoga les gaf, perfect en zelfs meer dan dat, met een leuke body builder vriend, francaise, goh ik ben echt haar naam kwijt, terwijl ze heel bijzonder ook is en ik haar inderdaad niet eens veel vermeldde in de tijd van Mahsa, Regina, Danique en Indra, met verse paddestoelen op aan yoga gedaan ! Mijn grootste prestatie en het geeft ook aan hoe prettig en goed ik me bij haar voelde, typisch toch zoiets !! Ja, zij was zeker zeker ook yoga godin en te goed voor haar vriend, te lief, te aanrakerig ? Dat kun je toch niet zijn ?  Nee, door mij werd ze minder speels aanrakerig, of ze speelde het en dat vind ik erg (volgens mij was het toneel ? ik weet het niet meer, misschien zelfs echt omdat ze mij ook wel leuk vond, niet top maar wel leuk en anders was ook dat meer dan perfect toneelspel van la grande game dame deesse Julie Gradeler, goh ja ook perfecter dan perfect Engels en zo, zelfs russisch of arabisch sprak ze, wow WOW wow WOW en ik denk nu pas weer zo aan haar). Alleen denk ik er nu pas weer aan en had het 4 keer eerder gedacht en nu verschrijf ik het    

Rond 12.30 uur 6 kleine mc kennai paddestoeltjes en weer in bed, pfffffff, ja, ik weet zo goed als zeker dat ik vroeger zeker 1 keer, maar misschien zelfs met Joyce van Ling, met verse paddestoelen op yoga gedaan heb en andere dingen, naar de winkels, binnen een uur ....... ik zou nu, rond 14.30 uur na rustig wat gegeten te hebben en me aan te kleden pas weer naar de winkels kunnen en dat ga ik nu, 14.30 uur, 4 februari 2024, ook doen .. daarvoor MOEST ik echt in me bed liggen  .... O NEE, ik heb nog met veel moeite die gekke kliko van jan smith opgehangen, die gekke vogel met ukraine en holland en itali"en groen en zwart en paars, mooi hoor .... en ik zie nu, als ik om 14.42 uur, 24 februari 2024, mijn ogen dicht doe en mijn handen zo typisch in elkaar verstrengel nog steeds die blauw paarse groene zwarte witte geraamte vingers (geen oranje, geen geel, geen rood) , maar die zag ik ook tijdens dat uur yoga met die francaise uit Marseille met de mooie naam, ik ga haar toch opzoeken .... JULIE GRADELER ! 

SCHITTEREND, BEKIJK HAAR INSTAGRAM, MORE THAN PERFECT !! IK WAS STERKER EN BETER DOOR JULIE GRADELER, Joyce van Ling, Mahsa, Regina, Stella, Iryna en zo voorts, dat weet ik 100 % zeker, ik hoef het niet te verschrijven want zij weten dat al popi pipo pipi Langkous langk, zey are queen goddess and make you kingk (not god, not rod stewart yek) 

https://www.instagram.com/namastribe/reel/Cx2y6nCI99A/


https://www.instagram.com/namastribe/







































































Ploff zitzak kinderen

€ 25,00
Ophalen






Geen opmerkingen:

Een reactie posten