donderdag 15 februari 2024

Dit maakt politiewerk volgens mij het moeilijkste werk in Nederland plus bovendien dagelijks onrecht zien en als commando volgend loyaal goed agent continu in gewetensnood, ik zou het niet kunnen (combineren) met gezinsleven, volgens mij had ik van de jaren 1960 tot 2000 bij de politie kunnen werken, daarna niet meer vanwege dagelijks je mond moeten houden over het nare onrecht dat je ziet en vaak loyaal zijn naar collega’s die dat soms niet verdienen, dat zij de gewelddadigen en van het machtsmisbruik zijn en dat moeilijk kunnen zeggen omdat je misschien een klap voor je muil krijgt of bij collega’s zwart wordt gemaakt als die verrader van interne zaken, de verklikkende valse verrader terwijl jij juist de goede bent en hij de slechte maar hij zit daar al 2 jaar op dat politiestation als de vrolijke popie jopie sergeant baas, als je goed kijkt en ziet met je hart dan weet je dat hij slecht is , bij de (rijks)overheid is het op een andere manier ook zo, bij de politie zou dat voor mij een dodelijk vermoeiende dagelijkse strijd zijn die ik nu niet vol zou houden, te zwaar

 en bovendien elke dag je afvragen of jij het wel goed ziet, want we doen en werken of spelen allemaal vanuit vooroordelen, er zijn mensen die beweren dat ze geen vooroordelen hebben, dat zijn de ergsten, de valse laffe bange ijdele verwaande verrotte domme doodse schijnheilige(n) 


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten