vrijdag 2 februari 2024

En stel nou eens dat de maan als een soort stopverf apophis op slokt ? Ik denk van niet, tegelijkertijd bestaat ze al 4 miljard jaar en heeft ze al heel harde klappen voor de aarde opgevangen en dus zelfs leven geschonken ...... denk nu dat er daardoor geen sterren zichtbaar zijn vanaf de maan, nee, dat moet komen door het te felle zonlicht en geen atmosfeer ????? De maan laat de andere ware werkelijkheid en waarheid zien, het zwarte gat ....

 

oooh wat erg, oooo wat erg, oooo wat erg, when the world as we know it runs down by 14 april 2029 we should make the best of what's around .. we're gonna lose the moon and human kind won't survive, unless we hide in the sea ? ...... ik denk dat dat ook niet helpt, nagenoeg alles dood en solo als planeet aarde verder zonder mense lijk leven ?? .... Verdomme met tranen in mijn ogen, dit wil ik dus eigen lijk ๐ŸงŸ‍♂️ ๐ŸงŸ‍♀️ niet weten, Apophis is te snel voor de mensheid om te vernietigen en knalt op de maan op 14 april 2029 en ik zeg de hele tijd in een zucht o wat erg, o wat erg, rond 14.44 uur dus het lijkt mij de waarhaid (er stond waarhaid, afkomstig van ai, dus zogenaamd grappig, mij een doodschrik bezorgen ? er moest waarheid staan), game over by 14 april 2029 ..

.. of toch DE WAARSCHUWING, not kidding, want 32.000 kilometer van de aarde betekent 6000 kilometer van leven schenkende zuster planeet maan, dat gaan we met 50% waarschijnlijkheid overleven, alleen MOET nu die stop komen op olie, kolen en gas, alleen dat nasa en esa het niet vertellen betekent voor mij toch de dood van planeet aarde as we know it en de mensheid per 24 april (er staat 24 ???? ๐Ÿ‘ฝ๐Ÿ‘ฝ☠️๐Ÿ‘ฝ๐Ÿฆ†๐Ÿ˜ฟ๐Ÿ‘ป) moet 14 april 2029 zijn ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐ŸงŸ‍♀️๐ŸงŸ‍♀️๐ŸงŸ๐ŸงŸ‍♀️๐ŸงŸ‍♀️๐ŸงŸ‍♀️๐ŸงŸ‍♀️. …. 

....Lekker hoor whore the play vot i wrote, nu gewoon opstaan en gewoon me kleertjes aan trekken alsof er niets aan de hand is ๐Ÿคฎ


Nou ja, dann me maer 5 jaer dood lache, ken mei eT schele, nee, wat ken mei dat nou schele, net zoals vvd (verwaande verrotte dommen) en donald melania ivanka etalagepop opblaasvarken trump kippe varrrekeuhs doen , ijdele kop niet in het zand steke maar zo laten zien dat Apophis die er dolgraag af wil hakken , success full (ful) by the 14 th of april 2029

































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten