donderdag 15 februari 2024

alsjof sje niksj betersj te doen hebben of sjo

 die gore rotte kutte kippekop ronald plasterk ziet hoe goed het met mij gaat ondanks dat ik 9 maanden in 4 gevangenissen gesmeten word en 9 maanden versuffende ziek makende lichamelijk aftakelende olanzapine injecties (IK HAAT DIE SMERIGE SCHIJTWEIVE DIE DAARBIJ BETROKKEN WAREN EN HET WAREN ALLEMAAL VROUWEN VAN DE AKELIGSTE VALSTE MEEST IJDELE VERWAANDE VERROTTE DOMME EN DOODSE SOORT)  en dat wiet tegen kanker zou helpen, verdient daar vanaf 2018 32 miljoen euro aan volgens wikipedia (betwijfel of het waar is) en dan dit lezen en maar door kakelen met die ijdele kippekop, de verwaande verrotte domme dood..

..al dat gekakel ken me niet schele, met mij gaat het goed nu, eindelijk, na totaal 2 jaar somberheid (augustus 2020 de gevangenis in - maart 2021 uit die ellendige gevangenissen, tot november 2022 somber) over negatief genoemden .. en nog steeds draag ik wrok en rancune in me, gaat ook niet meer weg, ik heb het verwerkt en ben zeer blij dat ik barbara van de griend, jessica haitsma en de andere negatief genoemden nooit meer echt zal zien, i puke and shit upon you and i hope with a deadly painful bacteria inside, so you'll die within a year in zie most painful way 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten