zondag 25 februari 2024

Maar laat er 1 ding duidelijk zijn, ik wil barbara van de griend en jessica haitsma NOOIT meer zien, G.V.D. en ook de andere negatief genoemden niet meer, ja, horen dat mark oorlogssmisdadiger in irak mammon kanker kreng rutte, hugo de jonge en marjolein sonnema en andere negatief genoemden afgevoerd zijn naar een rotte gevangenis is prima, zo kleinzielig en rancuneus en rechtvaardig ben ik wel, want daar hoort dat goorsste gesspuiss ..

.. Goh ja, als blinde word je verliefd op een stem (kan ik me voorstellen), op haar geur (idem) en haar energie uitstraling (idem) .. Was macht es denn dann aus! Aber was macht es denn dann aus .. wie ist dass denn nun wieder möglich, wie ist dass denn nun wieder möglich 😱😢 !? 

 .. Vat zie vold needs now, ies love, sweet love

 

What the world needs now, is love, sweet love .. 

love, weddings and other disasters

Fransers en Polen zeggen "hoer !" en nederlanders zeggen godverdomme ! (putain ! en curva !), Italianen porco dio e non ci capisco un cazzo, Duitsers zeggen "scheisse !", ines scheisse also statt ines fotze kotze 


Ziektes waarfan u nog niet eens wist dat u se hat, F. Jacobse, vanuit de gezondheidherborium te Quakerbrück

https://www.dbnl.org/tekst/bie_003groo01_01/bie_003groo01_01_0160.php













Haha, toen Herman Brusselmans bij de moeder van zijn ruim 20 jaar jongere vriendin in de auto zat en die moeder charmant zat te tokken tegen de beroemde schrijver en hij dacht "wat zegt ze nou weer allemaal, de geile truffel" en het misschien ook tegen haar zei, wat heb ik gelachen om Herman Brusselmans ! 






Ja, ik vond lowie van gaal vanaf het begin een onprettige opschepperige patser, ook nog met dirk scheringa met zijn lelijke kunst heulen bij az, 2 ijdele verwaande cda-ers ,  mammon fascistisch hiërarchisch kippenhok appèl, net zoals de rest van de vvd (Gerrit zalm en die enge wiebelbek van de vvd frans of frank of so, ken me helaas schele, die mammon kanker krengen, het cda, die ik ook vanaf het begin wantrouwde, dirk scheringa, opvallend dat zulke lui en hugo de jonge en marjolein sonnema niet in de gevangenis komen en dat ze zich niet de ogen uit de gore smerige ijdele verwaande verrotte domme doodse varkenskutkop schamen .. nederland - argentinië messi heb ik niet gezien, ik kijk niet meer naar voetbal, en johan cruijff bleef iets bescheiden eenvoudigs volks sierlijks houden, terwijl hij de beste voetballer van hol land en toen van de wereld was, hoewel er een paar verdedigers waren die hem "schaakmat" konden zetten .. en ik heb 2 boeken over hem gelezen, een nog grotere obsessie dan ik met verschrijven heb had johan cruijff met voetbal, hij was er dag en nacht mee bezig 





 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten