zaterdag 17 februari 2024

liegende lege lachende ijdele verwaande verrotte doodse dommige mark mammon kanker kreng rutte als secretaris generaal van de navo ~ nato, de meest verantwoordelijke en duur betaalde defensie baan in europa, 500.000 eur plus netto per jaar (toch maar een kakelend uithang bordje, net zoals joseph luns, DOM !, japie het hopie sstront scheffer, kwaadaardig dom) en dan donald trump die het prima vindt dat twee derde van europa naar het vierte reich van donald trump gaat en de rest naar vlad poetin en erdogan en assad en ander soortgelijk narcistisch schoftentuig .... ik hep toch al me mammon hoer melania en ze wilden mijn opa niet terug in Duitsland, dus wat ken mij europa verder schele, aldus opgeblazen hol narcistisch, racistisch en sexistisch varken donald trump

 patty brard schijnt met de nodige wijzigingen hetzelfde overkomen te zijn als ik, op straat, uit huis gezet, al haar persoonlijke spullen weg.. 

.. alleen had zij geen 9 maanden gevangenis en geen 9 maanden olanzapine injecties, maar ook niet de "schijnzekerheid" van een ambtenaren baan .. vond van luv marga klompé het meest aantrekkelijke gevolgd door josé, patty brard vond ik niet aantrekkelijk

ken mij dat schele, nee, ken me werkeluk niks schele 

sjaak swart 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten